Sunday, March 24, 2013

I love you.

Here we are. Cerita pasal encik tunang kite

Hai b, even awak kurus. I don mind. Nanti pas kawen kite bagi awak makan banyak-banyak ye. Bia awak gemuk. Tak pun berisi sikit. Buncit pun tak pe sebab kite tengok ramai orang post kat facebook cakap buncit tu seksi. Hak3. Kalah la mulan jameela nanti. Memang la kite tak reti masak, tapi kann, nanti kan awak cakap nak tolong kite. Ok la tu. Kalau tak sedap, bukan sebab kite sorang. Tapi kite dua orang. Ahaks. Gediks. Mohon awak jangan lupa janji manismu eh. Gulai awak kangg!

Dear b, i love you. U know y? Sebab awak buat kite senyum sorang-sorang. Always tau. Nanti orang cakap awak tunang ngan orang tak betul. Yes. Tak betul sebab awak. Tak la teruk sangatkan? Lepas tu awak selalu buat kite nangis sorang-sorang. Sebak tau. Tolonggla jangan oncall lelama. tapi takpe, awak tau kite memang crybaby punn. Dan awak selalu sabar pujuk..oh sweet nya kiteww
Awak tau, even kite banyak buat perangai, suka merajuk, suka gaduh. Tapi awak tetap awak. Awak tetap guna kelembutan nak pujuk kite even masa tu kite dah jadi singa betina sebab bendera merah nak naik. Harap semua tu kekal ye b. Aminn.

Tapi kan, hari tu awak terasa ngan kite eh. Sebab kite tak penah expose awak sebagai tunang kite. Sorry okey. Bukan kite saje-saje tak nak expose. Bukan kite malu. Oh pliss la, nak malu buat apa dapat tunang muka cam korea, tinggi je pun dah macam Lee Min Ho. Ohmai. Terlalu memujikah haku?tapi kite nak bagi orang saspen. Nanti dah kawen, tiap ceruk tempat kite letak gambar kite sama-sama eh b. Takleh la gambar awak sorang, nanti ada awek ngorat. No way!

Awak sweet. Awak tau kite suka makan kek, setiap kali kite majok awak beli kek. Kite syak awak ada dua niat. Pertama, awak nak pujuk kita. Kedua, awak nak kite gemuk, so dengan tu saham saya jatuh. Awak memang pandai. Haha. Bila kite stress dengan keje sampai nangis teresak-esak macam budak tak dapat cekelat, awak bawak kite pegi jalan-jalan kat pantai. Even dua jam perjalanan jauhnya, awak sanggup bawak. Awak tau kite suka pantai suke sangat-sangat. Thanx b.

Semoga urusan kita selepas ni dipermudahkanNya. Iloveyou. Ouch,malu!

#entry gediks ni memang ikhlas aku tulis sebab tak boleh nak tidur punya pasal. Haha. Sape suh encik tunang tidur awal. Kan dah jadik bahan nak nulih. bosannn..zzZZ

7 comments:

Cik Ezy said... [Reply to comment]

eh dh tunang ek?
tahniah awk! =)

Cik Aish said... [Reply to comment]

hehehe tahniah..so sweet

pha is said... [Reply to comment]

semoga berkekalan.. hehehe

Lydia Miza said... [Reply to comment]

Moga berbahagia ke akhir hayat mish sayam. Bila nk tayang B awak???

Kurus itu blh bambam jgn risau

Amanina said... [Reply to comment]

salam..singgah pagi
btw congrats..semoga berkekalan dan sgt sweet! :)

laskar pelangi said... [Reply to comment]

awwww..semoga berbahagia sentiasa mish.takyah nangis2 dah,encik tunang sentiasa bersama susah senang kan :)

semoga dipermudahkan segalanya.wewitt macam lee min ho.hihi~

aDisH.sHidA said... [Reply to comment]

alolollo sweet nya depa dua...

syok la kan ada orang leh pujuk bagi kek bagi coklat bawak jejalan..


bab kurus buncit tu kak dok gelak je....