Sunday, August 26, 2012

Kepulangan yang MEMILUKAN

Assalamualaikum w.b.t.

agak-agak berat badan naik berapa kilo eh lepas raya ni? ahaha. malas nak imagine. seram sejuk rasa nak timbang berat. bila pakai jam dah rasa ketat tu paham-paham sendiri la. adess. gemok gemok gemok.

emosi aku sendiri. haha.

saja nak menunjuk famili aku yang meriah ni. sorang lagi adik aku nombor dua yakni lelaki tengah ambek gambar ni. maaf la ye dik. lain tahun along masuk gambar awak eh. haha.

tengah hari jap gi dah nak kena gerak balik Bentong. malas. malas. malas. serius aku malas. susah payah aku dapat cuti seminggu deret camni, tiba-tiba je naik kerja nanti dua minggu aku bakal tensen dek audit yang sengal tu. menyampah. menyampah. menyampah. aku tak suka audit. banyak kerja kena buat. rekod nak kena sama. lepas tu cek ubat expired apa semua. buat label tallman lah apa lah. puihhhhhhh..mengeluh sampai keluar asap.

seronok raya ni. seronok sebab aku tak lekat kat rumah. ada je tempat yang umi ajak aku untuk menemaninya. nak promote anak dara la tu umi tu. ish ish ish. macam tak laku sangat dah kalau umi buat camtu kan. haha. buruk-buruk along pun jangan bimbang la umi sayanggg. ada la jodohnya tu. cepat atau lambat. jauh atau dekat je. ----->memiang je bunyi. do i care? buerk.

sayunya hati nak gerak balik. dah la drive sorang. jalan konpem jem. janganla ada roadblock. bila ada roadblock aku naik cemas sikit. maklumla darah gemuruh. nasib baik aku perempuan. kalau aku lelaki, konpem pat kali pengsan masa nak akad nikah. haha. dah seronokkk sangat duk rumah ni. macam mane ni. tolong! tolong!

#tragis semacam je entry kali ni. biaq pi la. lama tak merapu. puas hati.

4 comments:

sab said... [Reply to comment]

mish demok! kehkeh.. hehati balik ke bentong..selamat hari raya sayang :)

LadyBird said... [Reply to comment]

jauhnye kene drive sendiri ke bentong.. x penat ke dik?

nuruashia said... [Reply to comment]

gemuk ape cmtu mishh :P ehhehe

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

sayu sungguh i bace yunk..
eleyh...kire untung u cuti jgk time raye..hahaha..
selamat hari raye yunk...muahh2