Monday, July 1, 2013

Semangat July!

Assalamualaikum w.b.t.

yippie yippu yippee. alhamdulillah. masih lagi diberi kesempatan untuk bernafas. dah masuk bulan julai la u olls! ekceli mish pun tak tau kenapa teruja sangat. 4 years ago, pada tarikh yang sama, adalah tarikh masuk kolej.


oh semm! rindu kawan-kawan kolej.

dan julai ni agak meaningful bagi Mish. 25hb ni genap 2 tahun mish kerja. pheww. baru dua tahun rupanya. lambat lagi nak pencen beb. rasa macam dah berkurun lama ku bekerja. ahaks. dan di bulan Julai ni jugak, pada satu Julai yang mulia ni, genap setahun 20 hari Mish berkawan dengan encik hasbeng. genap jugak 4 bulan 20 hari kami bertunang dan genap sebulan kami berkahwin. ngeh ngeh ngeh.

dan mohon, Julai terus memberi kami kebahagiaan dalam rumahtangga. panjang lagi liku, selekoh tajam, bukit bukau yang nak kami tempuh. fuhh. mohon hati tidak mudah penat. tetapkan hati kami ya Allah.


mohon jangan jeluak muntah tengok gambar gua yang ayu sopan dan santun disamping suami tercinta ni okeyhh. mhon semua kakak abang adik macik tolonglaa jangan cakap ni adik saya. simpati la kat saya. sobss. meskipun muka gua nampak macam mengembung dalam gambar ni, itu hanya efek pencahayaan. kah kah kah. tetiba!

5 comments:

diana said... [Reply to comment]

hahah..
kem salam kat adik..:p

missShila Nget said... [Reply to comment]

hai adik.

single lg x..?

eh..

haha

a'ah..hg nmpk semangat sikit dah.. elok la tu..

shada wentz said... [Reply to comment]

ehehehe mudah2an bahagia selamalamanyaaa ;D

Izan Ishak said... [Reply to comment]

moga terus berbahagia dgn en hasbeng ye mish... senyum sokmo!

aDisH.sHidA said... [Reply to comment]

oooh nie kenal lepas habis kolej ye...cinta bentong ek...akak dok tertanya2 jugak mish kenal mana dnegan din..kihkih