Monday, August 12, 2013

Beraya BerTIGA, honeymoon berTIGA

assalamualaikum w.b.t.

ehemm. segan segan pulak nak menaip lepas lama tak menaip. tapi nak menaip jugak. ekceli nak sampaikan berita basi.

it was about 3 weeks ago rasa nya.

masa honeymoon hari tu serius tak tau lagi ada benda baru rupanya dalam perut ni. ehee. selamba badak je naik bot, redah ombak, panjat itu, panjat ini. alahai. nasib baik tak jadi pape. alhamdulillah.

so, secara tak rasminya, raya kami tahun ni ekceli bertiga la kan. tahun depan kalau ada rezeki baru dengan rasminya bertiga secara fizikal.

seronok! tapi tak tahan tekak asyik geli-geli je nak muntah. aduhai sayang. jangan macam ni please. lepas raya ni boleh la pergi buat buku merah. yang seramnya part nak amik darah. seumur hidup tak pernah kena amik darah. tapi takpe takpe..encik hasben kan ada. mengedeng ngan dia la nanti. haha.

doakan yang terbaik.. :)






5 comments:

Dzureen Darwis said... [Reply to comment]

waaa tahniah ;)

pha is said... [Reply to comment]

pergh.. express.. tahniah puan mish...

the malay male said... [Reply to comment]

tahniah n jaga kandungan elok2 :-)

~Ain Rosli~ said... [Reply to comment]

wah...tahniah along ;)

laskar pelangi said... [Reply to comment]

tahniah lagi sekali mish! haiiii mummy to be :)


take care<3