Thursday, July 12, 2012

Masa Bukan Jaminan Sesuatu Hubungan

even kau kenal dia seribu tahun sekali pun, kau takkan menjamin hati dia kekal dengan kau. percaya tak? agree or not?

sesetengah orang percaya, orang yang dia kenal lagi lama adalah orang yang terbaik untuk dia walaupun orang tu selalu sakitkan hati dia. oh no girlss. jangan macam tu. jangan kekalkan sesuatu hubungan tu atas dasar kau sayang semua kenangan yang kau pernah lalui bertahun-tahun dengan dia. jangan. sedangkan hati kau dah tak mampu nak bertahan. jangan.


jangan kau rasa hubungan kau kebal dek waktu. jangan. kau anggap je waktu yang kau terbazirkan tu sebagai waktu untuk kau mengenal selok belok kehidupan. kau kutip pengalaman dari hubungan yang bertahun tu. better kau sedar sebelum terlambat.

demmit. aku merapu lagi. haha. tapi ni betul. masa bukan jaminan. kalau rasa dah tak boleh teruskan. let go. jangan sakitkan hati sendiri. tak apa. biar mulut orang berkata-kata. jangan takut. manusia memang macam tu. SMILE.

*tak de kena mengena dengan yang hidup atau yang mati.

10 comments:

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

agree!!!
kadang2 org yg baru kite kenal lebih paham hati kite dr orang yg dah kenal kite bertahun2..
so..don't stick to one..but try to have one.. :)

Cik Muda said... [Reply to comment]

yep.. thnks for the advise ..

Suara Kalbu said... [Reply to comment]

Akak like entry ni 1000 kali ..boleh ?

kocix! said... [Reply to comment]

yg ini teman setuju!!
xsmestinye kapel 10 taon pon akan berakhir ke pelamin.

haaaa

zaty luvlianncezzz said... [Reply to comment]

yg pntg ada jodoh tu ada laa :)

NURUASHIA said... [Reply to comment]

kalo lme sgt nty cpt bosan..yke? ehehhe

Syazana Zainn said... [Reply to comment]

betul tu, jodoh ajal maut semua di tangan Allah.

we dont know what will happen next :D

diana said... [Reply to comment]

betul2..
diri sendiri pun kadang2 kita tak boleh paham..
cemana kita boleh kata
"saya kenal sangat awak ni.."
"saya kenal dia..."
"saya paling memahami dia.."

jieha said... [Reply to comment]

betul tu . atas sebb kita sygkan hubungan yang dah lama terjalin kita sanggup biarkan hati kita sakit .

Miss Yaty said... [Reply to comment]

yang pasti kita sbgi perempuan memang mengharap kan yang terbaik kan..doakan kita mampu mencari sinar bahagia. :)