Sunday, July 22, 2012

Pantang Betul di Bulan Puasa

Assalamualaikum w.b.t.

first of all, Mish nak ucap selamat berpuasa! kejap je dah dua hari puasa eh. alhamdulillah perut tak buat hal. cacing pun tak banyak ragam.

bulan-bulan puasa ni kena kurangkan tengok tv dan layan internet. sebab? haha.. sebab banyak benda yang menggoda. tengok iklan kat tv sal makanan, tak pun tengok cerita Jalan-jalan Cari Makan bersama abang Iqram yang ohsemm tu, bikin cacing menggelupur nak makan. ngengada lah kau cacing! haha.

bahana kan tengok tv. layan internet pun sama. bukak fesbuk je nampak gambar kawan-kawan post makanan berbuka semalam. perghh..meleleh air liur wey.tidak pun, konon nak search resepi untuk juadah bukak pose. sekali tengok gambar juadah dah tak menahan cacingnya. lemah betul la. memang kena menahan nafsu habis la di bulan puasa ni. haha

adiossss!

12 comments:

laskar pelangi said... [Reply to comment]

Mishhh! Selamat Berpuasa =)
Nanti nak duit raye eh?

NURUASHIA said... [Reply to comment]

happy fasting mishhhh synnngggg :)

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

kurangkan memikir makanan jgk yunk..hihi... :)

|| a - j . E . E || said... [Reply to comment]

apa lagik.. jangan tengok la kan.. hehehe godaan tuh.. :)

emieysandra said... [Reply to comment]

selamat berpuasa mish!
=)

alif haris said... [Reply to comment]

ahaa mish. jgn curi2 makan ye.. hahaha

Yousof said... [Reply to comment]

Salam ramadan Mish! ;)


Hehehe tu dugaan namanya. Sama² kita cuba dapatkan ramadan yang lebih berkualiti tahun ni insyaAllah. Selamat beramal..

jieha said... [Reply to comment]

sabar-2 . tak lame lagi raya . heee btw, selamat bpuasa :)

Cik Tim said... [Reply to comment]

hamboi kak.. haha.. boleh plak ea mcm tu. xpe. dugaan time posa..mmg mcm tu

Best Business Brands said... [Reply to comment]

Pantang betul! Memang pantang..enti...ggrrrrrr.. Bila orang meludah sembarangan..ikut suka hati je kan nak meludah sana sini..balik ludah kat ...

Miss Yaty said... [Reply to comment]

kikiki.. :P

obat kuat pria said... [Reply to comment]

so nice... ^_^