Tuesday, April 10, 2012

Semoga Selsema Ini MenyahKETEMBANAN ku

hari ni rasa macam berat je kepala. semua gara-gara pergi pasar malam semalam dalam keadaan hujan dan tak spare payung. selalu macam tu kan. bila spare payung siap-siap, tak hujan. bila tak spare payung, hujan mencurah-curah. semuanya ketentuan Allah s.w.t.


bila dah selsema ni automatically nafsu melantak tu kurang. great! muka Mish pun makin hari makin orang puji pipi yang tengah sedap naik ni. makin lama makin bulat. haha. ramai dah kot tegur. padahal makan tak banyak pun. sedang-sedang saja. hormon kot ni. erk..ada kaitan eh hormon ngan ketembanan? hahahaha. 

tabik springggg kat orang yang makan banyak ke makan sikit ke, berat badan tak terjejas. maintainnnnn manjang. maaf la. genetik ai tak macam tu. huwaa. 

ada tips tak nak bagi untuk kawal nafsu makan? =_=

4 comments:

gdsbnga said... [Reply to comment]

ade ade . puase :D hihi

diana said... [Reply to comment]

MUNGKIN KENA KERJA KUAT KOT BARU BOLEH MAKAN BANYAK TAPI BADAN SLIM..
HEHEH

tomatokering :) said... [Reply to comment]

okeng.. untunglaaahhhhh~
kite oghang cakap makin besakk. adoii jenuh nak dapatkan berat ideal balik.. ehh ideal ke? hahaha :P

deno said... [Reply to comment]

muka mish tak tembam pun! deno tengok dah cantik comel tau! deno nie yang tembam sebab makan steroid... doc siap suruh tambah berat badan.. ish3... :p