Tuesday, April 24, 2012

Segalanya MUNGKIN

mungkin aku tidaklah sempurna
tetapi hatiku memilikimu sepanjang umurku
mungkin aku tak bisa memiliki
dirimu sepanjang hidupku..

lirik lagu Samsons - Tak Bisa Memiliki.


cukup sekadar aku tau kau gembira,
cukup sekadar aku tau kau bahagia,
dan cukup lah andai aku tau kau sedang tersenyum.

jika punya peluang, punya waktu,
untuk kita bertemu,
sama ada secara suratan atau kebetulan,
izinkan aku menegurmu,
sebagai seorang teman, 
sebagai orang yang pernah hadir di masa lalumu.
sebagai seorang yang pernah membuat kau tersenyum walaupun terpaksa,
sebagai seorang yang pernah gagal membahagiakan kamu. 

9 comments:

Cik Diana said... [Reply to comment]

apa pOwn yg berlaku. jalani dgn sabar. :)

| NURUASHIA | said... [Reply to comment]

owh mish..i'm TOUCHED uhuk3 =(

Miss Amateur Cook said... [Reply to comment]

alololo sedihnya entri ni. awak cuba tgk utube ni.
http://www.youtube.com/watch?v=M09nphrDw2M
akak suka sgt forum mcm ni. sgt membina bg kita sbg org yg masih menanti jodoh. dont be sad dear.
^_^

pha is said... [Reply to comment]

semoga dipermudahkan-Nya atas segala urusan..(n_n)

kocix! said... [Reply to comment]

heartbreak ke mokcix? huhu

Cik SHiNJU said... [Reply to comment]

Sdg mencuba sedaya upaya meneruskan hidup dan memulakan lembaran baru,sama separti kamu,Mish..
Semoga kita dikurniakan ketabahan hati mengharungi semua ini...

YOUsoF said... [Reply to comment]

SUKA sama itu lagu..


Pernah nyanyi masa karaoke, semua meber blur tak pernah dengar.. Lagu cool macam tu boleh tak pernah dengar? ;D


Segalanya mungkin, semuanya berbalik pada hati. Sentiasa doakan kebahagiaan orang lain..

Aida Omar said... [Reply to comment]

menyentuh perasaan.. ^^

suzie rahman said... [Reply to comment]

putus cinta erk.. sabar syg.