Friday, June 25, 2010

kehadiran mu sem baru...


hoho..padahal musim cuti sem Mish da nak abis..dan dalam seminggu lagi, Mish kena la sambung balik praktikal..

bosan~~

tak de semangat dah la nak gi praktikal..tak de sesape ntuk Mish skodeng kat sane..bosan..(bosan lagi.kuat mengeluh la ko ni..)..camanane ek??adess...

dah la ngan badan yang super duper tembam nih..pipi dah macam bola FIFA..tapi jauh cantik Mish punye pipi lagi lol..mane tak nye..dekat-dekat nak bukak sem ni la umi rajinla plak masak best-best nya..before ni beli kat kedai je..hehe..(kantoi..)..jeng3.... orang lain semua duk pakat nak diet..isy, ble la Mish nak kena ada kesedaran nih..cian badan ni..sakit-sakit bawak lemak..Mish yag makan,diorang yang bawak..bagus betul..hak2..

pastu dapat lak adik-adik yang suka makan jajan..hurm..selasa pringles, rabu potato chips, khamis super spring, jumaat twisties..adess..kuat btol Mish kelentong..toing3..hehe..xde la sampai makan cam tu..tapi ada la jugak persamaannya..coz stok makanan gitu memang banyak..wat umpan adik kalau nangis kate umi.. Hah??umpan?? adik Mish ikan ke? ikan jadian? haha..dush2..amek ko..celupar mulut..umpan di sini means, wat pujuk adik kalau nangis larh...aduyaiii...

musim cuti ni jugak la, muke naik jerawatnye..haippppp...xtau la jerawat tekanan ke, jerawat rindu ke jerawat hormon ke atau jerawat gatal!! gatal??xkan la..Mish kuar umah pun xselalu..nak jumpa sape nak menggatal..lain lar kalau ada orang yang nak menggatal ngan kite..adess..perasan parah ni..haha..ada ke??

camane nak gi praktikal nih..ngan uniform xtau ke mana..haha..cuti baru je sebulan..tapi simpan uniform macam dah grade..oh la la..

tambah-tambah plak pasni tinggal kami bertiga je duk seumah coz senior dulu dah masuk kolej balik..namanya senior..

sem depan Mish plak masuk kolej 4 our final sem..yabedabedu...excited..pas abis blaja ley kawen!!

nak kawen ngan sape?? xtau lagi..
ada org nak ke kt ko??? 2pun xtau la...
malangnya orang tu nanti??? haha..2 la pasal..

kah2..pandai-pandai aku je kan..aku nak kumpul duit dulu..nak cari harta dunia dulu..harta akhirat xyah pakai duit..anywhere, anytime anybody leh wat..antara nak ngan xnak je..

tettt..keluar tajuk..hehe..

hurm..nanti pas bukak sem, busy ngan assgmen lagi..adess...camana la aku nak hadapinya....
malas tol aku wat pandai2 sal assignmen nih..aku rase lam kelas aku..aku la paling hampeh isi assignmen je..main pakai teori segala...aduh..Mish bukanla professor..(xnak jadi prof, tpale botak..haha)

hurm..lagi satu..asal musim cuti jer..mesti nak beli barang baru ntuk bukak sem nanti..kasut la, seluar la, itu la ini la..kehidupan student kononnya..padahal poket koyak..(asal2 duit banyak, tapi pas poket koyak, duit berterabur...)

haha..itu la aku..bile musim cuti..waktu paling best sekali lam idup aku adalah time adik2 aku pegi sekolah...fulamak..time tu rase macam dunia ni aku yang punya..haha..aku nak makan paper pun aku makan sorang, aku nak online xde nak kacau..kalau tak..ada je nak kena hempuk cz kacau2 aku..(in reality, adik2 Mish baik2 ajeee)..hehe.....

but!!!



0 comments: