Sunday, July 10, 2011

Nak Buat Apa Pun Tak Boleyyyyyyyy.

selamat petang..

bila petang macam ni update dari umah pepel ni, sila set dalam kotak fikiran korang, tuan umah pepel ni sedang keboringan dan tak de keje nak buat.

memang betul pun.

adess.

nak pergi jalan-jalan umah member --------------> MALAS!
nak online lama-lama -----------------------> MALAS!
nak kemas umah ------------------------>MALAS!
nak turun kat laman, tengok-tengok pokok, cabut-cabut rumput pun ------> MALAS!

nak tidur kena kacau ngan mat Iman ni ha.
nak pegi goreng ikan masin makan ngan nasik kosong tapi takut gemuk. dah banyak makan hari ni.


apa nak buat petang hari camni. kalau ada Midvalley sebijik tepi rumah ni best jugak. haha.

34 comments:

NURUL AINI NORAZMAN said... [Reply to comment]

amboii suma malas ni mcm mana ni,.hahah
tido je la jomm =p

Tauke Budu said... [Reply to comment]

buat2 tak thu je lah mish

iwan_dextrous said... [Reply to comment]

elok mati je.hihihi

laskar pelangi said... [Reply to comment]

ewahhhhh!! ;)

MALAS jer kerja...sekeh pale tu jugakkkk...ewah ewah! sedap toi dia nak Mid kat tepi rumah. haish!

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply to comment]

keen pon bosan, mish.. keseorangan di rumah.. huhu~ T_T

Bulan said... [Reply to comment]

mmg mls budak nie =p

dak eina said... [Reply to comment]

kira rajin dh sebab dh update blog nie..huhu

Inchik Eman said... [Reply to comment]

gemok pemalas!
=p

alif haris said... [Reply to comment]

hehe .. pemalas sungguh mish nih ha ^^ :D

wachak said... [Reply to comment]

kalau semua malas buat ar acara kuak lentang sama mat iman ... ha33

Cik Aish said... [Reply to comment]

haha klu mid valleyada sebelah umah, tdo sana la jawabnya.. kekeke

apik pehe said... [Reply to comment]

hahaha..pemalas betol...takleh wat midvalley tepi bukit tu...hehehe

Halimatun Sa'adiah said... [Reply to comment]

bak kate kumpln jambu..APE PUN TAK BOLEH!!

Ms.Az said... [Reply to comment]

amboi kak..mid valley trus ea? haha.. letak la pavilion ke.. haha.. giant ke..

Aisyah Aina said... [Reply to comment]

tak payah buat pape....duduk je diam2 sampai bosan...haha...

Nurnajwa said... [Reply to comment]

Mmg best la klau ade midvalley sbelah rumah XD

muhamad hanif said... [Reply to comment]

malas sgt pun tak elok tauuu.!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

mkn dan mkn..hehe.akak suka agenda mkn2.tp selera mkn je takda mish..huhu.klu boring meh la dtg cuti kat umah akak..huhu

iPai said... [Reply to comment]

tapi, kalau midvalley sebelah sebijik tuh, takleh jalan juga .. kan malas jalan .. hehee

Mrs.Yie said... [Reply to comment]

ish..itu malas,ini malas..apa nak jadi ni?meh sini nak ketuk2 biar jadi rajin..hihihi :)

Far8 budak baik said... [Reply to comment]

hahahahaha
aku taknk midvalley sejibik..
nak KLCC terus depan rumah hahaha

diyan said... [Reply to comment]

kurus ja :P hehe malas tu perkara biasa :D

saya bukan tomato said... [Reply to comment]

grrrrrrrrrr ape malas2 ni !!! ><

Wanie said... [Reply to comment]

tido je la mish..hehe
penyakit org malas kena rawat ngan tido..
berkesan tu..:D

jom2 g mid :)

emieysandra said... [Reply to comment]

besarkan badan??? RAJINNN! ehehe ;p

z a z a said... [Reply to comment]

rehat je. kan weekend

Jay said... [Reply to comment]

satu rawatan yg paling bagus utk kita..baik zikir n baca al-quran..hahahaha...jgn marah mish...:)

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

jom laa dtg umah nuru..kite g kbmall sme2 wakakak :P

ASaDa RyutaRo said... [Reply to comment]

semua benda pun malas.. tido je lah. ke tido pun malas jugak? hahahaha..

diana said... [Reply to comment]

cer mengaji....
okey..komen akak kali ni macam ustazah sikit.
ekekekek

YOUsoF said... [Reply to comment]

Cuba cari hobi baru Mish... macam minum air suam banyak² ke. Tak pun berlari-lari anak, dapat jugak bakor kalori tu.. ;D


Usop kalau boleh nak ada Sunway Piramid kat sebelah rumah.. lepas main ice skating boleh mandi² pulak.. hehhe

.m y z. said... [Reply to comment]

kalau ada Midvalley tepi rumah memang tak melekat lah kan kat rumah. haha XP tengah bosan jugak. asyik mengadap lappy je 24 jam. apa pon tak boleh~

iPai said... [Reply to comment]

hari ni pergi laa jalan2 lagi mish .. dah stat kerja ke ?

[sutera kasih] said... [Reply to comment]

kdg2 sampai satu tahap, jadi rasa malas sungguh kan, smpai nk makan pun jadi malas hehe