Wednesday, July 20, 2011

Lelaki Pakai Rantai Sebab Nampak Cool?

hai kawan-kawan perempuan. sihatkah anda?
kawan-kawan lelaki? sejahterakah anda? takkan sentap kot tengok tajuk. rileks der. tajuk santai tu okeh. tak payah nak sentap bagai.

kadang-kadang Mish nampak lelaki pakai rantai ni cool. tapi kadang-kadang macam nyah pun ada. erk. apa punya kadang-kadang kan. tapi memang kadang-kadang Mish rasa macam tu pun. macam mana korang punya kadang-kadang. rasa coolkah? atau menyampahkah?

Mish suka lelaki tak pakai rantai. tak tau kenapa. nasib baik si Irfan memang tak pakai rantai. kalau tak memang kena brainwash sikit. haha. selalu ai je yang kena brainwash. mana boleh!

up to you guys! hehe.

psst~
terkenang rantai kesayangan yang tertinggal dalam bilik x-ray tadi. huwaaaa!!!

17 comments:

muhamad hanif said... [Reply to comment]

kerbau atok saya pakai rantai baru cool!



AHHAHAHAHAHAHA

HAZWAN17 said... [Reply to comment]

buat berat leher je pakai rantai semua tu hehe

Wanie said... [Reply to comment]

laki pakai rantai?
macam tak dewasa je..huhu
tak minat jugak..
kalau pakwe mish pakai buangkan je..hehe

chemay said... [Reply to comment]

lelaki pakai rantai tak cool
-.-

Freaky said... [Reply to comment]

cool la sangat. nyampah je tgk.. bajett

Arif Aiman said... [Reply to comment]

LANSUNG TIDAK COOL.... macam hapa lagi...

diana said... [Reply to comment]

akak tak suka lelaki pakai rantai..
tak kira la rantai tu bukan emas ke apa..
tapi memang tak suka...
takut tengok!

mish cuai !!!

|| a - j . E . E || said... [Reply to comment]

erm nanti terkata 'eh awak pakai rantai macam pompuan'.. terus free dapat dosa.. la la la

Hana Soffelia said... [Reply to comment]

Teman Penyayang pun pakai rantai silver besar gedabak gak dlu, after dh kena brainwash, trus xpkai. nsb baik dgr ckp. KESIMPULANNYA, tak suka gak lelaki pkai rantai or bangle.. hehe

Che Nor said... [Reply to comment]

tak perlu pakai rantai kalo nk nmpak cool. senyum + behave je.

laskar pelangi said... [Reply to comment]

a'a laki pakai rantai cm nyah jerk..heee=D

mesti g bt medical check up td kan?

:)

adan said... [Reply to comment]

zaman ribena dulu pernah try pakai.. rasa menyemak je..

apik pehe said... [Reply to comment]

haaa..kan da kena...huhu..bawak sangat rantai pi xray

alif haris said... [Reply to comment]

hahha .. tp kalau pakai rantai tag tentera tu? nyampah jugak kah ?
huhu ..

jgn la menyampah kt alif T.T.. kami terpaksa pakai , klu tak kiok kami..hahah

Cik Aish said... [Reply to comment]

aish pun tk suka lelaki pakai rantai...sbb nampak tak educated..well dorang rasa macam macho..tp kita pompuan klu nk pilih calon, mesti tgk penampilan dia kan..klu da pakai rantai tu, mcm tak educated, mcm gangster..reject by mertua..

YOUsoF said... [Reply to comment]

Kami sejahtera je.. ;D


Tak payah pakai lagi nampak segak bergaya dan kemas... heheh

iPai said... [Reply to comment]

eh cam ne laa boleh tertinggal rantai kat situ .. aiya .. kena hati2 najihah ni ..