Friday, July 22, 2011

Soalan : Cinta..

Assalamualaikum w.b.t..

apa perasaan korang kalau seseorang tu jadi tak percaya pada cinta disebabkan korang?

cinta? mengarut.
p/s : pinjam ayat dia jap. ehee.

ada masa kita melawak, ada masa kita serius.
ada masa kita gembira, ada masa kita bersedih.
adoii.
blank.
tak nak cakap banyak.
huhu.



even u r not mine. and never be mine. :)
ahaks..terfeeling tetiba. 

9 comments:

laskar pelangi said... [Reply to comment]

jiwang karat! werksssssssssss!

diana said... [Reply to comment]

itu terserah dia la..
mungkin selepas kita dia belum jumpa lagi yang betul2 buat dia jatuh cinta..
tapi dari pengalaman akak dia cakap je macam tu sekadar untuk bagitahu kamu yang dia kecewa ..
padahal lama2 nanti tak de nya sampai tak bercinta langsung..

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

OMG. mish rndu pkwe lertewww :P

syrupmasin said... [Reply to comment]

yeahh..betol cinta mengarut..

Arif Aiman said... [Reply to comment]

apa motif eh.. ? cinta mngarut atau kak cik da berjiwang XD

alif haris said... [Reply to comment]

cinta tu ape mish ??

Wanie said... [Reply to comment]

orang tu sape?
jangan cakap mish..huhu
cinta itu buta,
takpe nanti die datang
dah tak rase ngarut..hehe

FT triple???? dah la lagu lebih kurang FT island..huhuhu

YOUsoF said... [Reply to comment]

haha nasib baik tak terfeeling sekali... ;D


try dengar lagu D'bagindas-4 mata..

iPai said... [Reply to comment]

saya merasa sedikit bersalah di situ .. tp saya percaya orang yang membuatkan dia percaya pada cinta adalah orang yang akan dicintainya sepenuh hati ..