Saturday, July 23, 2011

Puasa Diperantauan..T_T

salam sejahtera semua.

beberapa hari je lagi kita nak masuk bulan Ramadhan kan? sedey tak?korang memang la tak sedih kot. tapi Mish sedih...huhu. (macam la korang kisah kan? haha)

first time puasa kat tempat baru ni. tak tau la camane nak sesuaikan diri. makanan memang tak kena la ngan pertu Mish. masak sendiri la jawabnya. haha. sape-sape yang dekat ngan Bentong mai la singgah. Mish masak ikan bilis goreng kicap ngan nasi bubur. hua hua hua.

selamat berpuasa ye kawan-kawan. jangan buat-buat ponteng. kalau gastrik, mai ambik ubat ngan Mish. haha.

10 comments:

laskar pelangi said... [Reply to comment]

mish! jangan bersedih sangat lah eak. kan umi nak datang tu:)


selamat berpuasa ye mish sayam=)

cik violet said... [Reply to comment]

selamat berpuasa mish ;)

cheqwa said... [Reply to comment]

selamat berpuasa mish..jangan makan banyak sangat yek time buka puasa.hikhik ^_^

eja said... [Reply to comment]

sabo yer..slmt berpuasa..=)

Syuhada Sharif said... [Reply to comment]

ksian kak mish..xpela puase diperantauan..nnt raye bole balik kmpg halaman.. :)

❤ eyeme ❤ said... [Reply to comment]

ooo..bentong ker? sng2 naik aje kl.. hihihi..

Farid bin Aspar said... [Reply to comment]

Jauh sangat ke perantauan tu?

Hari-hari sibuk nak makan,
Setahun sebulan je berhenti makan,
Sudah tibanya bulan Ramadhan,
Selamat Berpuasa di perantauan.

Arif Aiman said... [Reply to comment]

bentong pahang yaa...
tmpt lahir aimn tu :p

lma tak g situ.. last pegi, err 7 tahun lps kot.. hehe

take care~~

Aida Omar said... [Reply to comment]

selamat berpuasa mish!! alolo..jangan sedih2 k. pengalaman tu..hehe

budakmengong said... [Reply to comment]

selamat berpuasa jugak ea=)