Friday, July 8, 2011

Bangun Pagi Paling Terbaik.

Assalamualaikum w.b.t

hari ni bangun pagi dalam keadaan sedikit kesakitan hati. hoho. mana tak nya, bangun pagi bukannya tangan lembut ibu yang kejutkan. bukan juga tangan Iman si kecil yang kejutkan. bukan juga suara romantik suami yang kejutkan. oh, suami? haha. tak kawen lagi ada hati suara suami. boooo...!

tapi, tapi, tapi, satu buku La Tahzan menghempap kepala. sakit auww!

dan akibat kejadian tu, entry ni terpaksa dipendekkan sebab kepala tengah bengong-bengong. nampak tak parah. tapi buat-buat parah. mesti korang suka sebab entry ni pendek kan kan kan?

haha.

psst~~
hari ni berjimba di Kuantan. nak makan GCB!!auww!

23 comments:

missSenget said... [Reply to comment]

ahahaha...

sebab buku laa tahzan yg hempap..

xleh laa yu nk nangis2 kan..

wakakaka

Jay said... [Reply to comment]

hahaha..mish..nak GCB...hahaha...mesti terliur tgok entry jay pasal GCB tu ek??hhehehe..olololo ciannye buku jatuh kat muka comel bagun tido...

Cik Aqilah Wardah said... [Reply to comment]

aigoo... hahaha..

buku la tahzan tu....

nasib bek jugak... kot2 buku sal azab neraka ke... sal mati ke.. haa~

tak ke haru??huhu

Bulan said... [Reply to comment]

hahahaha.tue l tido x basuh kaki =p

diana said... [Reply to comment]

tu la..selama ni asyik bangun lewat je buku pun nyampah tengok..dia hempap la kepala tu..
ekekekekke

Hana Soffelia said... [Reply to comment]

Hah.. duk berjimba kat Kuantan tu, tak reti-reti nak melawat org kat Gambang ni? hahaha

Fathiah Hamim said... [Reply to comment]

hahaha baek punyaaa

muhamad hanif said... [Reply to comment]

style jugak kejut dengan mmbaling buku..


waaaaa!

Arif Aiman said... [Reply to comment]

buku tu suruh bngun bca dia kot~

la tahzan.. jgn sedih kn..

alif haris said... [Reply to comment]

hihihi ..
iman memang bagus :)
nice !

uiit alif kirim satu GCB :D

YOUsoF said... [Reply to comment]

Ish takkan la kitaorang suka... kesian ada la kat tuan blog ni.. ;D

BCB tu Gerai Cik Bedah ke?

nizamsani said... [Reply to comment]

nak gcb.

Ashiya Mizuki said... [Reply to comment]

pergh, juh tuh p mkn GCB smpe ke kuantan...huhuhu..antr cni cket.. ;)

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply to comment]

camne buku tu bleh hempap mish?? xkn tido ngan buku kot?? =.="

Aisyah Aina said... [Reply to comment]

nak GCB jugak...tolong belikan :D

Wanie said... [Reply to comment]

hahaha..lain kali sebelum tido, buku letak tepi dulu..

apik pehe said... [Reply to comment]

uhhhh..apik takder kat kuantan baru nk turun...uhhhhh

Halimatun Sa'adiah said... [Reply to comment]

sy nk jgak GCB!!!

.m y z. said... [Reply to comment]

hahaha kak mishh kena pegi buat xray kot kot retak tengkorak kepala sape tau kan. haha XP

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

alahaii buku LA TAHZAN yang kaler kuning yg kulit keras tu ek???
adehhh mmg sakit wooo ahahha.
pdn mke mish :P

iPai said... [Reply to comment]

aww sakitnya .. ada orang baling ke ?

Nur Hani said... [Reply to comment]

hahah :) macam mana buku tu leh jatuh. Benjol x ? :P

adan said... [Reply to comment]

ok sy suka bab buku la tahzan menghempap kepala.. bab entri pendek tu no komen.. ahaha