Sunday, July 3, 2011

Peringatan buat HATI.

kita tak mampu nak puaskan hati semua orang. 
orang juga tak mampu nak puaskan hati kita.

kita tak boleh nak samakan seseorang tu dengan orang lain. 
sepertimana orang juga tak boleh samakan kita dengan orang lain.

kita takkan boleh lupakan seseorang.
tapi kita boleh cuba terima hakikat dia bukan untuk kita.

perlu diingatkan wahai hati,
kawan datang dan pergi.
kawan setia susah dicari.

hoho. apapun yang berlaku. kawan makan kawan ke. kawan tikam belakang ke. hidup ni tetap perlukan seorang kawan. seorang rakan. seorang sahabat. peringatan terpenting wahai hati, cari kawan guna mata hati. bukan mata buta. ahaks! 

psst~
oh..miss my 5J.

22 comments:

laskar pelangi said... [Reply to comment]

hati hati dalam berkawan kan;)

emieysandra said... [Reply to comment]

nk berkawan pun kne hati2..chill ya mish~

Cik Aish said... [Reply to comment]

yup..kawan mmg datang dan pergi..nak buat camne..lumrah alam.. :)

sab said... [Reply to comment]

kita takkan boleh lupakan seseorang.
tapi kita boleh cuba terima hakikat dia bukan untuk kita.

suke ayat ni sayam~

alif haris said... [Reply to comment]

mish kirenye alif ni kwn jenis ape ?? hehehehe boleh alif tawu ??haha:D

Wanie said... [Reply to comment]

nak jadi kawan mish boleh?(tibe2) hehe

nurfatiha blacky said... [Reply to comment]

yes. kawan amat perlu sgt2.

ASaDa RyutaRo said... [Reply to comment]

teman yang sanggup berkorban untuk kita mmg payah nak cari. tapi kalau kita pun tak sanggup berkorban, tolong kesusahan teman, memang payah la nak jumpa teman tu.. ;)

azwa amani said... [Reply to comment]

sedihnya bila kawan yg kita percaya buat kita sedih....

missSenget said... [Reply to comment]

hey...hey..

rindu laa ai sekali..
tau..!!

rajin2 pujuk hati sendiri..kalo bukan diri sndiri..takda sapa nak pujuk..

Jay said... [Reply to comment]

hehehe....wah kawan makan kawan ekkk?????mana sedap..makan GCB baru sedap..kih kih...

iPai said... [Reply to comment]

dalm hidup ni macam2 orang kita jumpa. kita tak leh hidup sorang sebab memang kita kena hidup bermasyarakat ..


cool je jihah @ mish .. (nak panggil mana satu ek, sebelum ni panggil najihah je)

YOUsoF said... [Reply to comment]

Relax Mish.. Biar kita ikhlas berkawan, insyaAllah boleh dapat sahabat sejati. chewahh. ;D

adan said... [Reply to comment]

banyak lagi kawan yg baik kat dunia ni.. tp kita kena jadi kawan yg baik 1st..

diana said... [Reply to comment]

siapa tahu kawan jugak la suatu hari nanti yang nak mendoakan kita,yang nak menjaga kita ke alhir hayat..
akak dah ada kawan yang terbaik.>:)

Cik SHiNJU said... [Reply to comment]

Mish xmau kawan ngn yun kan?
Add kat fb x approve pun..sob :'(

apik pehe said... [Reply to comment]

aihhh..
buat donno jer..hehehe..
kawan tetap kawan..tapi layanan tu agak lain la sikit..hehehe

Arif Aiman said... [Reply to comment]

miss sy ka.. ? waaa... bestnya...bestnyaaa XD

Belalang Hijau said... [Reply to comment]

klu cari kawan guna kanta mata leh x mish?

cheqwa said... [Reply to comment]

cheqwa slalu hepi pasal kawan,sedih pon pasal kawan....hua :'(

cik sue said... [Reply to comment]

miss you toO jojo...ngeee~ joy really miss yOu....hhahhahaha~toink3♥♥♥

.m y z. said... [Reply to comment]

setakat ni belum jumpa lagi kawan makan kawan. mintak dijauhkan lah T__T