Monday, July 4, 2011

Go Green!

dah lama kot tak bergambar. seriyes! ada la ambik sekeping dua. tapi tak berapa semangat sebab muka naik jerawat seketul dua. terus mood nak bergambar demam kejap. haha.



tapi skang, rasa macam konfiden balik. haha. ada gaya pencinta alam tak? plis say YES ye semua. sedang membuak-buak rasa gigih dan keinginan untuk buat landskap terbaik untuk rumah. tapi semua tu, hangat-hangat tahi ayam sebab Mish bukan suka sangat siram-siram pokok bunga. lepas tu nak kena sembang-sembang ngan pokok bunga. baru bunga tu comel dan berseri. auw. tak kuasa lah. haha.

ada tanam pokok lada. orang kata kalau orang yang tanam tu jenis panas baran, nanti lada tu pedas sampai berasap telinga, begitulah sebaliknya. agak-agak Mish kategori mana eh?><

25 comments:

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

mish kategori pemanas :P

diana said... [Reply to comment]

mish tak suka mekap2 ye??
cer mekap..
teringin nak tengok..:)

Akulah Pak Lan said... [Reply to comment]

kategori pop rock..

Aisyah Aina said... [Reply to comment]

bagus la kalau lada tu pedas kan....guna sikit je...jimat apa...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

mish..cun la bunga tu...rindu mish

apik pehe said... [Reply to comment]

ehhehe..lada yg mish tanam tu mesti akan jadi nakal macam tuan dia..pastu lada tu mesti akan buat blog kaler pepel gak..hahahah

Bulan said... [Reply to comment]

patut la lada i tanam manis je.ahakss

..hizamirahim.. said... [Reply to comment]

wah!
cantik!
cantik!
cantiknye daun itu (dalam nada manisnya kurma ini)
haha~

alif haris said... [Reply to comment]

klu mish yg tanam .. orag yg mkn lada tu mst terus pengasan sbb pedas sgt .. hahahaha :D

iwan_dextrous said... [Reply to comment]

eleh..cita je lebey nie.hahaha

ABU said... [Reply to comment]

mmg ada gaya pencinta alam..hahahha

Hana Soffelia said... [Reply to comment]

Mish kategori rock.. hehe

Jay said... [Reply to comment]

mish kategori etnik kreatif kot??hahahaha...

|| a - j . E . E || said... [Reply to comment]

isk kat muke akak sekarang ni berketul2 jerawat kelua.. emo gile...

.m y z. said... [Reply to comment]

haha. ziema jangan harap lah nak jaga pokok2 ni. harapkan hujan je siram. kalau musim kemarau, mmg mati lah pokok tu. haha.

Cik SHiNJU said... [Reply to comment]

Mish kategori perasan! :P
(Minho org pun dia nak..wekk!)

Arif Aiman said... [Reply to comment]

kak cik klu bela pokok.. alamat tak hidup laaaa XD

Arif Aiman said... [Reply to comment]

eh, btw,, laman spa tuh.. ? lawa!

Wanie said... [Reply to comment]

rumah mish ke ni?
memang green habis la..hehe

YOUsoF said... [Reply to comment]

Mood dahbaik demam nanti boleh la sambung hobi bergambar tu ye.. ;D

Mish jenis manis kot. nanti lada tu raa kurang berasap. hahha

dayang said... [Reply to comment]

ni mesti aktiviti sempena tanam anggur kan..huu..tanam lg banyak2 jom hijaukan Bumi! :)

BENA said... [Reply to comment]

konon tetibe lada tu manis cam mane ? haaaaaa gasakkk la gtu . hehehehe ;)

shameel Iskandar said... [Reply to comment]

bagus sekali dapat hijaukan bumi

cheqwa said... [Reply to comment]

yes!anda pencinta alam...hihihi..btw,nice pic yg first tuh! ;D

iPai said... [Reply to comment]

kalau tanam bunga tahi ayam, mesti dia banyak bau !!