Wednesday, July 21, 2010

Manyak Suka Kasi Masalah Woo..


Mish ada kete..
yap..
kete Mish kete buruk..
nope..
kete Mish suka wat hal..
yap..
suka cari pasal cam Mr Choc..
nope..

hee~
bez xpantun aku..
pantun pasal dukanya aku mempunyai sebuah kereta yang amat berjasa dalam penjimatan tenaga dan pembaziran ongkos..
kereta yang sangat demand!!!

baru je minggu lepas duit abis rm2 rat ntuk baiki brek yang xbape nak makan saman..hahaha..
last2 petang tadi mase aku a.k.a Mish balik dari kerja, jem lagi..

budush...

seb bek xde eksiden ke paper ke..bayangkan la, aku kena tekan pedal brek tu 50m sebelum aku berhenti..
naye aku jadinye..

tulunn..tulunn..
aku xpunyer sesiapa..
pada siapa harus ku mengadu domba..
eh, mengadu naseb..

jeng3!!
yes..him....

hahaha...
my car's superhero..
kwa3...

aku pun tanpa berlengah..
****, tolong aku, brek aku jem...plis2...


..................................................................................................................................................................

dan selepas mengharungi kepeningan mencari spanar bersaiz 8..
8 pe ntah..he~
**** pun memulakan pembebelannya...
tu kene tukar..ni kene tukar..
ni bocor..
tu tembus..
adesss

bukak tayar, pulas situ, pulas sini..
ntah paper die cakap kontek point la..
kondesser la..
satu pun aku xde la ingat sgt..
campur minyak brek lg..
pam tu la..
ni la..
adess..
lecesss!!!

nasib le ko kete, dapat tuan award prihatin gitu..
hak2..
cari la lagi masalah..
mau bengong aku duk dgr bebelan si **** dan rakan sekutunya tu..
hahaha....
btw, thanx la...so2 much k u...hee~~


this is him..hahaha..kwek2 u..kwek2 mamboo...

0 comments: