Friday, October 14, 2011

Milik Siapakah Kaki Seksi Lagi Menggoda Ini?

Korang pernah layan video Korea tak? Siapa yang pernah layan tu angguk laju-laju, tapi hati-hati takut terpenggal leher. Pernah tengok MV korea yang perempuan punya? SNSD, Kara, Miss A dan macam-macam lah.

Kalau korang perasan, grup korea perempuan ni, banyak guna godaan dibahagian kaki. Diorang suka pakai skirt pendek-pendek. Seluar pendek-pendek. Sebab tu Nampak kaki diorang panjanggg. Geram nengok eh? Haha. Jeng jeng jeng. Bahaya tu.

So, pada hari ni, Mish nak ajak korang menilai sepasang kaki yang menggoda lagi seksi. Eh, macam terbalik lak ngan tajuk. Tape tape. Kes terbalik jangan ambik serius sangat. Meh nengok kaki seksi nih. Mana tau kot-kot korang tergoda sampai meleleh air hidung. Haha.



Amacam? Leh lawan korea tak? Agak-agak kalau dia menari lagu Gee-SNSD atau Mister-Kara tu meletopp tak rating dia eh? Haha. Nak tau kaki sape?

Jeng
Jeng
Jeng
Jeng
Jeng!!



Ahaha. Ingat lagi kat budak kecik nih? IMAN!! Haha. Tak padan ngan kecik. Tak padan ngan lelaki . nak jugak dia pi pakai kasut tinggi tu. Adess.. eh, seksi pulak tunjuk gambar Iman pakai tak pakai seluar. Jangan tergoda okeh. Budak lagi tu. Hahaha.

9 comments:

Wani said... [Reply to comment]

korea memang femes dengan kaki dorang yang awesome tuu.
haha, alahai. nak jugak bergaya pakai heels. kihkih

Nazifa said... [Reply to comment]

hahaha.ingt kaki u :p

laskar pelangi said... [Reply to comment]

ingtnkan kaki mish td..kih3
rindu iman lewww tu

faryzh said... [Reply to comment]

wahh...menggoda sungguh kaki beliau..=p

|| a - j . E . E || said... [Reply to comment]

wowwwwww seksiiiiii betol la.....

alif haris said... [Reply to comment]

hahahahaha ! seksi uh iman :D

apik pehe said... [Reply to comment]

haahaha..seksi dak iman nih...
tapi gambar first tu dah cam dah kaki saper..hahaha

YOUsoF said... [Reply to comment]

Hehehe.. Iman yang menggoda! ;D


Dia tengah buat gaya joget mak yong ke tu?

Izan Ishak said... [Reply to comment]

ahahaha...iman ni boleh tahan juga nak menggoda ye. pakai kasut tinggi lagi tu...tak padan boy ye...