Thursday, October 20, 2011

Auww..Awak, Bontot Awak Nampak laaaa..........

Adala pada suatu hari yang indah tu kan, ada la sorang lelaki ni datang ke farmasi tau. Untuk hantar barang. Barang tu kena la punggah dari lori. Lelaki ni pulak, pakai baju hitam ngan jeans.

Mish pulak kena ada kat tempat dia punggah barang dari lori tu. Kena kira barang cukup ke tak. Lagi satu kena la tengok depa buat kerja kan. Kot-kot sambil buat kerja sambil memanjangkan tangan ke hape ke.

Tengah-tengah baik punya usha depa buat kerja, masa dia duk sedap tunduk bangun tunduk bangun amek barang, Mish dapat rezeki baik punya. Haha. Masa lelaki tu tunduk, baju dia terangkat tau, seluar dia pulak jenis londeh, nampak la bontot dia. Ades..apa punya tayangan la. Tak menarik betul.

mungkin pasal muka tak hensem macam mamat ni, ia guna kuasa seksi kot nak goda ai. boleh macam tu??hahaha.

jatuh hati pada beliau masa tengok HEARTSRING!!haha
Agak-agak korang la kan, dia sengaja atau tak sengaja berpakaian macam tu. Lepas tu kan, agak-agak korang la, dia sedar ke tak eh dia punya seluar terlondeh. Aiyaa!

Psst~
Agak kaku entry kali ni. ada ulser dalam mulut. Eh, apa kaitan ngan taip entry?haha. tak tau! 

24 comments:

Arif Aiman said... [Reply to comment]

ahaa.. lol..

ini cerita perasan ke ape ni XD

Hana Soffelia said... [Reply to comment]

Fesyen zaman skarang kot. haha

psst, Mish pakai tdung hitam ke dtg UMP semalam? :-p

laskar pelangi said... [Reply to comment]

wooooooo! seksis tol kalau macam tu..len kali mish tutup je mata ehh

missSenget said... [Reply to comment]

oh mann...!!


berani nye die nk goda yu dengan cara mcm tu...!

eleh..yu tergoda laa tu..

siti kektus said... [Reply to comment]

mungkin dia sedar seluar dia londeh, tp tak sedar yg muntot dia nampak. hehe

alif haris said... [Reply to comment]

hahaha .. mish pn layan tgk kan .. hahhaa :D

farra8979 said... [Reply to comment]

hihihi.. kalau x hensem bukan rezeki la maknanya kan? LOL..

❤ eyeme ❤ said... [Reply to comment]

haha..dia dah tau yg dia x ohsem sbb tu dia pakai cenggitu agaknye..haha

aleen aiden said... [Reply to comment]

rezeki yg petaka nampaknye.hahah :P

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

bile rase malu da xde dlm diri, sume nampak pon xrase pape dahhhhhh

~Nana 귀여운~ said... [Reply to comment]

itu baru mamat x hemsem cam bangla juel carpet...ce kalau mamat emsem macam aaron aziz ?

diana said... [Reply to comment]

dia mesti sedar la..
tapi mungkin dia ingat mish memang suka tengok bontot dia jadi dia tunjuk je..
wakakakakak

Wanie said... [Reply to comment]

laki tu melayu ke chinese?
memang style die pakai suar londeh..
tak sengaje la kot..huhu

|| a - j . E . E || said... [Reply to comment]

sah2 da tergoda la tuh.. haha

LadyBird said... [Reply to comment]

hehe.. x malu kan..

Nazifa said... [Reply to comment]

part mane lelaki tue dlm heartstrings yunk? dak jupa pun :p

emieysandra said... [Reply to comment]

wow! bertuahnyer mish!..hikkk3 :P

Tea said... [Reply to comment]

auratttt aurattt aurat....


Ustaz kata.. pandang sekali, rezeki,
pandang kali ke 2.. dosa

maka pandang sekali itu biar lama2.. (ni lagi dosa)

BENA said... [Reply to comment]

alarhhhhhhhhhhh ! bena dah biase sangat tengok orang londeh2 seluar nih . WAAKAKAKAKAKAKA


*GILO ayat

kocix! said... [Reply to comment]

kahh3...bunguk je tajuk entry!

eh laki uh sje nak kasi ko tengok ah..supaye tiap mlm ko akan terkenang2 kan die..kaahh3

amna said... [Reply to comment]

rasanya mesti dia perasan yang seluar dia terlondeh.. sbb dia tahu awak tgk2 dia ^^ hihi

Solihahazahar said... [Reply to comment]

HAHA diorg dh selalu pakai mcm tu, org tgk pun die buat derk jee huhu

YOUsoF said... [Reply to comment]

Dengan yakin Usop nak jawab yang dia memang dah terbiasa dan tak kisah kalau orang nampak pun. Pernah jumpa mamat cina dan mamamat india pakai seluar style macam tu.. seksa mata yang terpandang..

muhamad hanif said... [Reply to comment]

alihkanlah muka tuuu.



ahahhahahhaha.