Tuesday, October 25, 2011

Kuat Melenting

pernah jumpa tak orang yang cepat melenting. langsung tak boleh tegur. kalau tegur je terus tarik muncung patblas inci. umi panggil orang yang macam ni, bod*hsombong. haha. dah la bod*h, orang ajar tak nak dengar. sombong lettew. bod*h yang dimaksudkan bukanlah bod*h bebal tu. tapi ni maksudnya macam tak tau pape. tak de nya umi nak ajar anak-anak cakap perkataan tu. kat umah ni siapa sebut bod*h tu kena tampar-tampar manja tau!

sekarang ramai yang macam tu kan. kebod*han kesombongan depa tu melampau sangat. sampai nak tanya apa-apa sikit pun dah dikatakan menyibuk. kita tanya suapaya senang kalau jadi pape. nak lempang je rasa. lepas tu kalau suruh mintak tolong sikit, melenting. aku hantuk kepala ke dinding baru kau tau. boleh tengok kepala ke dinding yang lagi keras. owh, kejam sangat cara tu. ta baik ta baik..haha.

kalau rasa tak boleh nak ditegur sangat. pegi duduk dalam hutan diam-diam. kawan ngan monyet beruk sana. haishhh........

pebenda ntah ambe duk ngepek cnie. haha. chow!

12 comments:

Arif Aiman said... [Reply to comment]

ini luahan ni =.=''

diana said... [Reply to comment]

selalu nya yang bodoh sombong ni orang yang rasa dia cukup hebat dah..cukup pandai dan tak payah sapa2 nak ajar dia..
lelaki la yang ramai..
blogger pun ada..
terutama nya yang dari pulau pinang..\(komen makan dalam nih!)
wakakak

Rain said... [Reply to comment]

kalu rain, lempaq oqang mcm ni lam kandang rimau kat zoo, kalu lam hutan dia leh lari lagi .. beruk pun lari tak nak kawan dengan dia haha

Tea said... [Reply to comment]

Kuat melenting tu lain...
B*doh sombong pula lain...
Mereka cuma bersaudara..

Wanie said... [Reply to comment]

hahaha..makcik ni boleh tahan garang die..die yg rugi kalau tak nak dengar teguran/nasihat orang..

Qhaifa Nur said... [Reply to comment]

salam singgah

kekadang melenting juga dengan sapa dengan anak2 gitu

dah follow jom follow back
qhaifanurin.blogspot.com

emy|farid said... [Reply to comment]

mrh kat sape neh? hehehe aah, suh dok kat dlm hutan sna

eRza farEeha said... [Reply to comment]

rjin mek ni update nooo...
hahaha..i pon mlenting gak kne tgur..cm ne..aha

Yana Houry said... [Reply to comment]

pernah kenal dgn org gini..bile dah tau sikap die camtu, yana terus jauhkan diri...

robotkuning said... [Reply to comment]

ek..cam entry utk gua je ni.gua kalau orang tegur 'apa khabar' pun memang gua pang laju-laju..paling kurang 8kali**gua serius

zirconia said... [Reply to comment]

memanglah wujud orang camnie mish..elok panggil orang utan je..hiksss

Woofer Storm said... [Reply to comment]

abis nak kata sy bodoh smbong la tu kan?sedih tau..ermmmm

slmt mlm^^