Tuesday, October 25, 2011

Kebenaran Entry Ini

owh ok. jam mencecah duabelaspatplohtujuh minit pagi. hoho. awal lagi. rilek la beb.petang tadi dah tidur sepetang. bila malam menjengah camni mula la bijik mata jadi kerasa semacam. haihh...

tapi tak pe. bila lagi nak melayari internet sampai lewat pagi camni. ye dakk..ni pun nasib baik duk umah. maka, nampak la jugak batang idung ai di dunia maya nih pada tengah-tengah malam camni. kalau duk Bentong. mana nak cekau tenet? uih..lemah jap bila pikir cuti dah nak habis.

rabu ni balik semula ke sana. walaweyh...esok dah. ciss. sekejap giler masa berlalu. rasa nak angkut je tenet ni ke sana. bosan gila babas tak de tenet. seriyes wa cakap lu. wa tau lu pun sama. kalo tak de tenet lu ngan wa mati kutu. ohmai. tiba-tiba berlagak samseng. jangan! jangan amalkan. kita perempuan kena tunjuk kita lembut. nanti tak laku.

dulu suka sangat tempek gambo...
by the way, thanx sebab baca entry ni. saya sebenarnya sangat bosan. tu la kebenarannya. hahah. kebelakangan ni, makin suka pulak baca entry lama-lama. ternyata skill merapu ai dah terhakis sedikit sebanyak. ish, hilang bakat derr. haha. buwerkk!

siap menaip entry jam duabelaslimaplohpat. soalan cekodokmas, berapa minit Mish amek masa buat entry ni? jeng jeng jeng. siapa betul dapat penampar. ada berani?

10 comments:

..ika itu aku.. said... [Reply to comment]

selamat kembali bekerja ye cik mish...hihihi

Arif Aiman said... [Reply to comment]

kembakah ==''

serupa saja muka

8 minit buat entry.. heh2..

Tea said... [Reply to comment]

Adik beradikke ni? Mane satu tuan belog.?

g0m0k9enDek said... [Reply to comment]

diam lah ish. bising!

padin said... [Reply to comment]

kih3 bab ganjaran penampo tu, cemana lah agaknya rasa tapak tangan mish ek? miahahaha

❤ eyeme ❤ said... [Reply to comment]

makin lama makin jeles menapak kt sini. template blog anda cantek sei..huh!

Paris Lipton said... [Reply to comment]

5minit guna kuasa minda kn kn

fyna said... [Reply to comment]

7 minit buat entry! kan =P

emy|farid said... [Reply to comment]

ehehe mmg kat rumah syok

siti kektus said... [Reply to comment]

di sebabkan bakal dapat penampar, tak jadi lah nak teka. haha :p