Tuesday, October 18, 2011

Potong Stim Betol Laaa...

sebelum ni meroyan duk kat farmasi sebab tak de kerja nak buat. nak packing ubat, stok tak de. nak buat inden semua dah setel minggu lepas. punya bosan sampai boleh lepak kat kedai kopi sambil bergosip. eh, tapi Mish tak de la buat sampai tahap tu. abih daya pun Mish jalan kat kaunter pendataran tu je. ehee. beramas mesra auww!

(untung duk kat kaunter pasal boleh usha abang polis..hihi)

tapi lepas ni tak boleh dah. sebab? barang dah sampai. spoillllll giler tau tak.


see?stok dah sampai. nak kena kemas, rekod, kira dan bla bla bla. tak suka langsung kerja ni. tapi best gak. tak yah senyum sampai ke dahi. sebab duk kaunter kena amalkan senyum TIGA tau...korang sebut tigaaaa..haa.tu la senyum dia. manis tau! haha.

okeh, sape yang free goyang kaki, goyang gigi mai tolong ai!

psst~
esok kena pergi majlis Perasmian Minggu Pendermaan Organ Negeri Pahang kat Universiti Malaysia Pahang. aishhh.

15 comments:

emy|farid said... [Reply to comment]

hahaha bleh plak sebut tigaaa depan lappy

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

meh la anta sni sket...hihi

diana said... [Reply to comment]

maisara tanya...
"ibu sebut apa tu???"

hehehe..
pelik kot akak sebut tiga
depan lappy ni..:p

apik pehe said... [Reply to comment]

hahaha...padan muka..nak g UMP gak!!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

byk nyer..menimbun..haha.

tigaaa..okey..hehe.dah sebut,nnt tgk cermin lak sambil sebut tigaaa

~Nana 귀여운~ said... [Reply to comment]

haha..TIGAA :)

❤ eyeme ❤ said... [Reply to comment]

selamat bertugas..majulah ubat utk negara..hekhekhek..

Arif Aiman said... [Reply to comment]

kenapa aku try sebut tiga bnyk2 kali ni ==''

Cik Cura said... [Reply to comment]

keje lek lok ye mish. hehe

|| a - j . E . E || said... [Reply to comment]

usha abang polis??? la la la la ~

Hana Soffelia said... [Reply to comment]

What? Mish dtg UMP? ok. tunggu Hana kat Dewan Astaka ye. I pun pegi jgak ptg ni.. ^_^

ppssst: nk tgk gmbr Mish lama2lah, mau cari Mish ptg ni. ^_^

YOUsoF said... [Reply to comment]

Seronok la ada keje sebanyak tu. InsyaAllah tak ada masa naK bergosip...


*Menaip sambil sebut TIGAAAA.. ;D

Wanie said... [Reply to comment]

pehh banyak tu..meh nak tolong, tgh goyang kepala je ni..:D

siti kektus said... [Reply to comment]

haha. kan memasing dah sibuk cakap TIGA. haha :p

amna said... [Reply to comment]

wah, banyaknya..