Friday, July 30, 2010

MATI la Kau...!! TIKUS...

alahai..dah la duk sorang2...tadi sambil2 duk kemas umah, punye la geram..sehinggakan hati Mish xrenti2 nyumpah sang tikus sangat2 bongek..eee...nak je aku sumpah keturunan die jadik pizza ke...KFC ke..kenyang gk perut...huh!!

*ntah paper aku mencarut...
ok, korang nak tau apa dosa tikus tu kat aku??
xsampai ati aku nk amek gmbar..t ad yang muntah kat cnie..adess..tp perbuatan mereka amat keji...sangat2 keji...aku xtau kubur nak timer xdorang...
owh..overnye....

ok..u oll bayangkan k..die punye bekas cirit tu...everywhere...sampai xlarat aku nak tgk...sampaikan mase aku menyapu tadi..penuh ngn menatam tu jer..
erkk...kasarnya...

ok,tu kisah cirit sang tikus...kisah nakal die lak...

bila kitorang balik kampung lak....2 hari je pun...perghhh..sabtu tu bila datang umah sewa balik, habis maggie housemate Mish bersepah2 disepahkan oleh provider terhandal nih...xcukup tu aje...malam2, time kami tidor lak...huhhh...dorg bleh wat pesta kat celah2 dapur tu...

"nyitt...nyitt...nyitt"

sonok jer dorang men...
grrrr...
geraMmm....

p/s wat tikus:

jangan ingat korang leh duk free je kat umah ni..dan setiap perbuatan kau aku doakan Allah balas sekeras yang mungkin.....

3 comments:

puteri cahaya. said... [Reply to comment]

gelinye nk mam pizza or Kfc tikuss.. tidak.

Prince Halilintar said... [Reply to comment]

lalu ke nak makan kalau da brtukar jadi pizza or kfc...i xsanggup..hehe

najihah sahami said... [Reply to comment]

hahaha..namenya andaikata my dearie...adesss...