Friday, June 14, 2013

Akad Nikah

Assalamualaikum w.b.t

gambar ni hasil daripada abang Fotografer dan sudi editkan dan sudi tagkan dekat ai. 
 hari ni malas nak cerita cerita pepanjang lebar. ekceli bila dipikir balik dua tiga ploh kali drab seribu kali, macam tak caya je. aku ni bini orang eh. kalau dulu punya la aku menggedik nak dapat title tu, skang bila dapat title tu rasa macam nak lempang-lempang dahi. aku ni isteri orang? aku ni isteri Mohd Zainuddin? ahahah. believe it or not Najihah.

dan laaaagi satu. aku rasa macam tak caye aku jadi isteri yang sah dengan hanya sekali lafaz. haha. bila ingat balik time tu macam lucu pun ada. alkisahnya, suami Mish ni jenis pemalu ya ampunn sikit. so, Mish tak simpan harapan tinggi la untuk sekali lafaz. beberapa lafaz pun boleh, yang penting sah. iye dop? tapi, untungnya, tak tau dari mana kekuatan sampai, ianya berlaku cuma sekali lafaz. masa tu rasa macam nak luruh jantung sebab terlalu lega. syok weh perasaan tu. belum pernh rasa kan? dah..cepat-cepat pi rasa. hakhakhak.

we are husband and wife! 
 alkisah tudung sempoi. nampak tak tudung dan stail tudung Mish pakai masa akad nikah ni? ahaha. itu sebenarnya tudung last minute okey. asalnya nak pakai shawl. inner tudung dah beli kaler baby blue. tapi shawl tak jumpa-jumpa kaler yang sesuai. alih-alih, mak andam dah siap solek pun still tak de tudung lagi. naseb baik adik Mish ada tudung kaler ni. masuk la jugak walaupun jarang Mish tengok pengantin pakai tudung kawen dua tone. haha. pedulikkk apa kannn?

10 comments:

aniswany said... [Reply to comment]

hai congratz :) kita xmerasa lg perasaan lepas akad nikah tu..xsabar plak rasa..hihi

Lydia Miza said... [Reply to comment]

Pasal tudung tu okey je akak tgk. Mish tetap lawa!

Tahniah syg.. Hepi utk mish jugak. Tq sudi gmbr ni, suka sgt tgk

misz sheyla said... [Reply to comment]

waaa..seronok2...kite dulu serius tak ingat sangat macam mana akad nikah kite..tau2 dah sah...

ezzyra said... [Reply to comment]

cantik..cantik..hehe..bila entah boleh merasa saat cam ni..huhu..

pha is said... [Reply to comment]

waa.. kaler biru... tapi knapa x kaler purple..? hahahaha

diana said... [Reply to comment]

tu pun cantaik wow la...heheh..
akak dulu pun biru jugak..:p

Puteri Iqa Izyan said... [Reply to comment]

tahniah mishhhhh!
suke tgk tudung. simple tp niceeeeee! :D

eh angoh ade cite time jumpe mish. hehe. kalau tau, boleh ikut angoh gi pasang pelamin :P

Eyeme said... [Reply to comment]

gosok2 mata..

make up anda cantik.

tudung anda sempoi. kihkihkih

congarts dah jd bini org :)

laskar pelangi said... [Reply to comment]

Alahhh.Pakai tudung camtu pun lawooo lah. Suka jugak tengok pengantin kalau pakai tudung bawal time kawin.Baru cool.Ni semua nak pakai shawl bagai. Lepas tu ada yang tudung awning2 tuh. Hihihi

Mish,bercakap dgn suami dgn bahasa kelate ke ganu?Hehehe Tetiba soalan ntah pape ;D

aDisH.sHidA said... [Reply to comment]

amboooi ding nie bukan main lagi dia ye dlm malu2 tu sekali lafaz je...

percaya la jihah kamu dah jadi isteri ding....ding plak dah sah jadi suami kamu hahahaa