Tuesday, June 18, 2013

Akak Farmasi Garang. Grrrr~

tadi Mish duk sedap layan reten farmasi kat meja bos, tetiba je pintu Farmasi terkuak sendiri. sentap la jugak kejap sebab semalam baru lepas tengok Pee Mak. citer hantu Thailand tuuu. malam nanti Mish citer eh. syhhh. haha.

berbalik pada pintu tadi. mish tertunggu-tunggu la jugak gerangan mana yang menolak pintu tu kan. nak tuduh angin, memang tak logik la. angin celah mana kuat sangat dalam bangunan klinik ni sampai boleh bukak pintu yang tertutup rapat. kipas kat depan tu pun rosak kalau tak silap.

enakk je Mish perati kat pintu tu sekali ada tangan kecil menjalar. kah kah kah. advance sangat ayat menjalar tu. okey okey. ada tangan kecik kat pintu tu. pastu dengar suara dia duk gelak-gelak. boleh pulak dia main cak cak dengan gua. perghh. sabar lagi. sekali dia main bukak tutup pintu. kiraan reten dah berterabur.

okey. ni kucing. bukan Mish okey. 
tahap kegeraman mendidih la jugak kan. lalu Mish cerlung mata bulat kat budak perempuan tu. terkejut beruk dia.

"akak pamasi garangggg!"

dia jerit pegi dekat mak dia. hahaha. kesah pulak aku. Mish syak, saspek berumur 4 tahun kot.

8 comments:

Rain said... [Reply to comment]

aku boleh panggil 'cik' blogger lagi ke tak ni?

ke puan? hahaha

ko tengok lagi citer hantu, dah terbawa-bawak kat realiti. jangan khayal macam aku wei hehehe

Izan Ishak said... [Reply to comment]

salam singgah mish. lamanya k.izan tak ke sini n komen2.

ahahaha... tak pasal2 dipanggil kakak pamasi grg ye mish...

*mish, harga food processor tu cuma 289 je.

diana said... [Reply to comment]

Bijak budak tu...hahhh...

Lydia Miza said... [Reply to comment]

Mesti bolat giler mata mish kat dia lan? Ahahaha, baya2 qila. Lawak la mish

emieysandra said... [Reply to comment]

Mish ni..dh kwin pn nk nyakat budak ag :p
Emi xde pape lg la..jom sepakat kite membawa berkat..haha

ezzyra said... [Reply to comment]

haha...nti mak diorg xmo g dah farmasi mish..haha..garang rupanya..

missShila Nget said... [Reply to comment]

reten tu ape mkcik..?

eh..puan..hahaha


nasib x kene marah balik dgn mak dia..

aDisH.sHidA said... [Reply to comment]

hahahhahaha.....nasib baik mish tak cubit mcm akka kena aritu...berbisa gak tangan kamu tu....asyik nak cubit je