Wednesday, June 19, 2013

Pee Mak Cerita Hantu Romantik

Assalamualaikum w.b.t.

malam kelmarin Mish berkesempatan berdating sambil menonton wayang ngan encik hasben. cerita yang duk main lam pale otak time berniat nak tengok wayang tu adalah Pee Mak. semua gara-gara review yang diberikan oleh Nanie. Mish yang memang dah nipis-nipis iman bab wayang ni harus la tergoda. sepanjang kenal encik hasben tak pernah lagi kot tengok cerita hantu.


cerita ni memang best dan sangat berbaloi kot. cerita dia seram. tapi dalam seram ada jenaka. gila penat Mish gelak tengok citer ni. awal-awal citer pun dan nampak gusi. haha. time seram tu ekceli tak de la seram mana kot. Mish tengok encik hasben steady je. Mish pulak yang terketar-ketar berdebar punya pasal.

cerita ni romantikk sangat. see. 3 in 1 kot citer ni. kisah si isteri yang asalnya dah meninggal, tapi rohnya tak nak pulang ke tempat yang sepatutnya. dia setia tunggu hasben dia balik dari berperang. bla bla bla. tak reti nak citer. tapi yang pasti ending dia best. ye. memang isteri dia si hantu tu. haha. penat duk teka, siapa hantu yang sebenarnya. so, korang tak payah teka dah. Mish bagitau sendiri. haha. spoillll~


# heroin dia lawa wes.
# Mish tak paham kenapa dorang hitamkan gigi. geli kot.

3 comments:

missShila Nget said... [Reply to comment]

eleh..incek asben teman kt sebelah..

memang la jadi mcm x seram sgt.. :p

Rain said... [Reply to comment]

power power citer hantu seram ada kelakar n romantik.

untung laaaaa yang duk sebelah hang tu mish :D

laskar pelangi said... [Reply to comment]

lama gile tak pergi tgk wayang. alahai ramai kot orang review pasal movie ni best..siap sorang2 tu tukar DP fb letak gambar hero peemak nih..ermmm jelesnyeeee nak tgk jugak.uhuhuuu