Wednesday, September 1, 2010

Contest Mimik muka Paling Hodoh




waahhh....
tergerak rasa berani aku bila di cabar oleh Cik Wunny ntuk join kontest ni...mula2 diajak tu...aku siap cakap lagi...

"ceit wunny..ajak aku join kontest ni..huh...buruk sangatkah aku...."


bla pikir-pikir balik...ini bukan kontest muka paling hodoh..tapi mimik je pon...

kah2...okeyh...salah paham di betulkan..pastu mase bace n3 kerek wunny nak menang tu..lam hati...

"uih..xbleh jadi ni...mana boleh bagi wunny menang sorg2.."

keberanianku tercabar jua...ini adalah gambar paling buruk lam camera album aku yang aku xpenah nak delete..huhu...kontest ni adalah anjuran Cik Tembume..hehe....



cisss...besar gitu aku letak gambar buruk nih...kah2....sila jangan gelak k...tu..tu..hati korang duk kutuk2 aku kan??dush2...jangan kutuk sembarangan okeh..huhu..sabar je la wahai hati...

semoga cik miera ngn miss senget join jugak...
tapi amaran!!jangan taruk gambar lagi buruk dari aku okehhh!!!!

p/s : sumpah Mr Choc xngaku aku awek die...kah2..

11 comments:

missSenget said... [Reply to comment]

alamak mish...klu i join, sah laa i lg buruk..muahaha..

betul ke nk kite join ni??:p

najihah sahami said... [Reply to comment]

haha..alar dear...meh la teman Mish..hehe...

u jgn la bagi gmbar buruk2..kah3...(jahat!!tanak bagi kamu menang...kah2).

MiEzA said... [Reply to comment]

alo cayunk.. nk reply ur chat tp ur blog loading lambat.. maybe probs from my bb.. sorry yeah..
i'll come later

t e m b u m e said... [Reply to comment]

hahahahaha!
memang lain dr muka sebenar.
ngeeeh~

btw, thanks for joining!
good luck!!
:)

najihah sahami said... [Reply to comment]

mieza : uhuk22..kasian sama kamu dear...tape2 singgah lain kali k...

tembume : kah2...jgn mengata..hehe..okai...wc!!

wanie said... [Reply to comment]

fullamakkkk! trharu kita sbb kamu nk join *pdahal nk ckp dh ad pesaing trdekat* miahahhahahahah! mari lah kite goda2 cik bum bum ye..kui3 :P

wanes said... [Reply to comment]

alamak! kira nak join gak tapi takut korang tak nak ziarah belog wanes lak sb takut dgn pic menakutkan..haha:)

amira zakiah said... [Reply to comment]

huhhhhh terkejut tengok!by the way good luck

najihah sahami said... [Reply to comment]

wanie : haha..jgn cabar saya okepp!!hee~

wanes : alah..join la dulu..nak lawat xlawat blakang kire...hehehe

amira : haha....jgn la smp terkjut..adess.

DgurLinReD said... [Reply to comment]

nampak comel jer!! he he

najihah sahami said... [Reply to comment]

comell??uhh...thanx...ikhlas amat tu..hahaha