Monday, September 27, 2010

TaG Dari SuzieY....

warghh..waaaa....bangga nih..dah ada sedikit kemajuan dah dalam diri Mish ni..haha..b4 ni malas jer nak jawab tag ke atau kontes..tapi skang da 3% rajin lol..

haha...1st skali..thank you setinggi langit pada Suziey ni cz tag Mish...waa..kena jawab soklan...tapi xpe..berlatih sebelum jadi artis...ala-ala Melodi gitu die nye soalan... hey kawan2...tag ni asalnye dari si Khairilz ni...err..

jom jawab ala-ala Melodi..sape nak jadik h0s??waa..sume lari..xnk glemer ape u olls..hhahaha..
(sorila yerp kalau ada jawapan yang xkena..xsemua kite kena series kan???)

1) Apakah benda yang paling penting dalam hidup korang?
::nyawa::

2) Benda terakhir yang korang beli menggunakan duit korang sendiri?
::4 batang lollipop dengan harga rm2.40 + my feveret Cornetto dengan harga rm2.80 je..kat Petronas semalam..::
3) Dimana tempat korang ingin melansungkan perkahwinan korang dan tema perkawinan korang nanti?
::err..kat teratak usang penuh bahagia famili i sudaa la..tema?simple and purplish::

4) Adakah korang sedang bercinta sekarang?
 ::errr...sila rujuk ini::

5) Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
::waa..ada kat cnie..~blushing~:: 

6) Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
::hurm....kolej boleh??:: 
7) Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
::majalah Epop edisi Ogos::

8) Apakah nama penuh korang?
 ::cukupla Mish gtau Najihah Sahami k::

9) Antara mak dengan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
::xde mak..xde ayah..ada umi dan abah..dua-dua Mish mesra...hehe::

10) Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang
::all of u...series...nak sangat jumpa..hehe::

11) Adakah korang basuh baju korang sendiri?
::zaman dah canggih..mesin basuh lol..::

12) Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
::Jeju Island, someday!!::

 13) Pilih salah satu, peluk atau cium?
::zzZZzz:

14) Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang. -
:: waaa..sangat suka kacau Mish::
::pinky ladies kot...cz blog die Pink habiss!::
::parents asal Kelantan..dan agak fasih kecek Klate::

 15) 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang
::henfon cikai nih::
::lappy sama berukben::
::WHU5007::
::my beaRs::
::brooch collection:: 
16) 5 lagu yang korang paling suka dan selalu dengar?
::She Wants To Be Me-Busted::
::No Other-Super Junior::
::Love Letter- FT Island::
::Airplane- Eminem & Hayley Williams::
::Tak Selamanya Selingkuh Itu Indah- Merpati Band::

17) Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
::17 Ogos..... Tahun lam kelas..tahun ni Taman Syahbandar (nk jugak cakap)::

18) 5 orang blogger yang korang nak tag.
::haidi:: { http://haiditakeafoto.blogspot.com/ }::
::nadia:: { http://nadia1589.blogspot.com/ }::
::tiefazatie:: { http://tiefazatie.blogspot.com/ }::
::apikpehe:: { http://bakpogitu.blogspot.com/ }::
::missenget { http://sayayangpunya.blogspot.com/ }::


19) Cerita sikit tentang blogger pertama yang korang tag
::aku nak citer semua..xaci citer sorang jerr::
:: haidi::
{jarang BW sekali..tapi still xlupe member lol..}
::nadia::
{petang tadi die cakap Mish kawan terbaik die kat alam maya, thnx dear}
  {suka sembang dan BW ngn die......}
{orang lidi yang pandai melukis..}
 {blogger pertama yang berani menghantar surat layang ni pada Mish}

11 comments:

Apis said... [Reply to comment]

haha! suka men tag2. :)

Uruchimaru @ kf said... [Reply to comment]

baru hambe tahu si miss senget pndi melukis !

tiefazatie said... [Reply to comment]

tq2..haha..mish lambat la...tadi yalp dh bg ifa dh..hihi..xpe2..ifa masukkan nama mish gak nt..lala..

najihah sahami said... [Reply to comment]

apis :
haha..org memberi mish menerima lol..hak2..

najihah sahami said... [Reply to comment]

uruchimaru :
bukan senget la kawan!!tapi si apik tu haaaa..

misunderstood adalah perkara bese....

najihah sahami said... [Reply to comment]

iefa :
haha..its ok la dear...laksanakan tanggungjawab anda ok!!hehe

haidi takeAfoto said... [Reply to comment]

tq mish..tq..mish..ni org 2nd yg tag haidi..bez2..tharu2...tq ek..kay haidi cube jwp sume soklan2 tu ek..tp taketime sket ek..nway..tq belly much...

apik pehe said... [Reply to comment]

tenkyu mish..nati apik wat deh..huuuu..tapi gakkk..apik mace xdok ge** dohhh..huuuuu

najihah sahami said... [Reply to comment]

haidi :
waa..welcome derr..hehe..
ish..xsngka lak haidi terharu yerp..hehe..samat mnjawab dgn jayanya!!

najihah sahami said... [Reply to comment]

apik :
alooo..bukan nye tag ni untuk org yg berge** jerr...cool k derr..

suzie rahman said... [Reply to comment]

wah..amboi3..ni nk copy lik ni

:: waaa..sangat suka kacau Mish::
::pinky ladies kot...cz blog die Pink habiss!::
::parents asal Kelantan..dan agak fasih kecek Klate::

**pndai erk~ werk