Friday, September 24, 2010

Biasa Sangat Dapat Ayat Ni..!



mana-mana pun Mish pegi, konpem...peoples will never stop asking n talking this..rasa macam dah jadi artis lak...haha..

check it out!

KEKURUSAN
"kurusnye kak long sekarang...xcukup makan ke ni??"
well, c??haha..aku makin kurus...xbaik riak woo...tapi series..ramai yang terkejut ngn aku..hurm..tapi still rasa diri ini bulat...bulat kerr??ye kot..ahaha..


ala~pas dua bulan duk umah ni konpem berat aku naik kaw2 punye..hari melantak..adus!makan selagi terdaya..sape setuju??haha..


KETINGGIAN
"ni ke anak sulong kak jue??ya Allah kecik nye...tinggi adik-adik lak dari die.."
haha..dah fitrah ek anak sulong lagi rendah dari adik-adik??mungkin jugak kan...anak sulong kan baik, mudah bertolak ansur..so, dats y la anak sulong bagi peluang kat adik-adik lagi tinggi..haha...ayat cover...


KEMANISAN

haha..poyo je..nak jugak tambah 'ke' ngn  'an' tu..
"manisnya air anak dara ni buat..macam tuan die jugak ek"
hhaha..ni common ayat aku akan dapat kalau aku buatkan air untuk orang yang bertandang..so, manis cam tuan tu hanyalah perli dalam puji ok.. haha..


dah jadi kelaziman famili aku minum air yang manis..bese la..kami kan orang pantai timur..hehe.so, sape-sape yang nak datang umah i tu, sila bawak air kosong sendiri k!!haha..joking!


KAWEN??


"besar dah anak kak jue..so, bila nak layang kad nye..teringin sangat nak makan nasik minyak umah kak jue..."

err..ni memang soalan cepumas atau cekodokmas paling femes penah aku dapat..selalu..sentiasa atau omputeh cakap always..alahai..lecehnya..bila kecik, orang tanya, bila nak besar, bila besar orang tanya bila nak kawen. dah kawen orang tanya, bila nak dapat anak. dah dapat anak, orang tanya, bila nak dapat cucu.dah dapat cucu, orang tanya bila nak masuk keranda..err...ada ker?haha
 ...........................................................................................................................................
RUANG LAMPIRAN!!!

kalau tak nak tengok sila tutup mata k!!hehe.mish ni fotogedik bukan macam si afiq ni, fototrauma kot....haha...ampun ye afiq...

waa..ini foto budak gedik..orang cakap kurus..muke tembam semacam!!adess!
anak sape ntah aku culik ni...pipi die sama besar ngn pipi mish lorh..tercabar tol..haha..
psstt~da bole ada anak ni..hehe

23 comments:

Zaer!! said... [Reply to comment]

hahahaha..nape afik ade dalam entry ni..pasal entry die erk??hehe..Bagi mish biase ke teguran tu?kalau zaer,da makan penyepak dah..haha..

Neway! kalau diikut dari segi badan memang mengamcam!! awwwwwuuwww!!hehehe..;-)

najihah sahami said... [Reply to comment]

haha..mish ni xreti nak sepak org..sepak zaer je tau..haha..pompuan melayu terakhir..kah2..

lol..lenkali mish taruk nama zaer lak..haha..

gedik la kau zaer..sepak kang!

Afiq said... [Reply to comment]

hahaha adehh perli tuuuuu ;p tada hal la.. sob2 sedey ni ekekeke memang gedik sungguh itu gambar hahaha mentang2 afiq trauma :D

nadzirah aqilah said... [Reply to comment]

mish.. ayat biasa.. anis pun slalu dapat semua ayat tu sekarang.. rasa mcm seronok ada rasa mcm nak sepak terajang org pun ada bila pujian menjadi perlian yang nyata.. kui3..

apik pehe said... [Reply to comment]

apik apik stuju!!!
hahaha..pipi baby tu cm pipi apik la..
an an an?

ni posting advantages diri sndiri ni..
hehehe

Afiq Din said... [Reply to comment]

manis kencing manis la..
xblh2...

~SukEMakAn~ said... [Reply to comment]

samela
xabes abes org dok tya bile nk kawen
huk huk!

najihah sahami said... [Reply to comment]

afiq :
haha..memang sgt kejam la ayt afiq bagi tu..adess...xpe2..elok dr fototrauma..ahaha..

najihah sahami said... [Reply to comment]

afiq :
haha..memang sgt kejam la ayt afiq bagi tu..adess...xpe2..elok dr fototrauma..ahaha..

najihah sahami said... [Reply to comment]

nadzirah :
wahaha.kamu mmg memahami lol...bgos2...

najihah sahami said... [Reply to comment]

apik :
alah..apik tau setuju je haha...eh, pp cam apik??hey, kamu lidi lorh!!

najihah sahami said... [Reply to comment]

afiq din:
ala..dh cuba yang tawar..xdapat telan la...

najihah sahami said... [Reply to comment]

sukemakan :
haha..geram je rasa..kan2..bukan nk sponsor..haha

najihah sahami said... [Reply to comment]

sukemakan :
haha..geram je rasa..kan2..bukan nk sponsor..haha

amira said... [Reply to comment]

comel cek adik pink tu..haha

najihah sahami said... [Reply to comment]

amira :
waa..jeles la..asek puji pinky jerp..haha

Bazilah Hashim said... [Reply to comment]

ayat tipikal
saye slalu gak diterjah soalan2 begini.argh tension je nak jawab ;D

najihah sahami said... [Reply to comment]

baz :
ahaha..tau xpe..ponin mish ngn my kak jue tu..haha

suzie rahman said... [Reply to comment]

haha suzie tutup mata la..hik3

RuSh D said... [Reply to comment]

mish nie umur bapa??
mcm budak sekolah menengah jer..
huhu..

FareedSairi said... [Reply to comment]

ngehehe...sian.sama la.hahaha

Bidadari Fiza said... [Reply to comment]

sama ler..selalu dpt ayat mcm tu..haha

alif haris said... [Reply to comment]

haha .. kak long upenye .. same la kite ..