Wednesday, September 15, 2010

Ku Sangka Kau Dah.....



ermm...

aku sangka kau dah lupa,
pesanku semasa kau sakit..
ambil panadol soluble..
baik untuk selsema..

aku sangka kau dah tak nak ambik kisah..
apa aku suka dan tak suka..
aku tak suka ikan
dan kau sudi tanya kenapa

aku sangka kau dah tak berminat nak tau..
apa kes aku skang..
bahagia ke aku skang
boy aku orang mana

aku sangka kau dah tak pedulik..
aku punye keje setel ke belum..
aku punye cuak ada problem ke tak..

aku sangka kau dah tak sudi nak tolong..
susah payah aku..
jatuh bangun aku..
tapi kau masih cam dulu..
tak nak tengok muka aku susah..

aku sangka kau dah tak sudi dengar..
semua keluh kesah aku..
semua hiba dukaku..
tapi aku malu..

aku sangka kau dah benar-benar sombong..
dah tak nak sembang ngan aku lagi.
dah tak nak ambil tau hal aku lagi..
dah tak nak makan-makan ngan aku lagi..

btw, aku yang dah lupe..kita janji kita kawan selamanya..
yep, walau biru terang bulan,
selagi merah darahku..kita kawan..
dan kau kawan terbaik aku..
memberi aku semua rasa..
thanx pada kewujudan kau..

11 comments:

diana said... [Reply to comment]

bagus la ade kawan baik..
susah nak jumpe sekarang..

najihah sahami said... [Reply to comment]

diana :
yeah...syukur alhamdulillah..hee~

Black_roses92 said... [Reply to comment]

sape tu?? hehe...

apik pehe said... [Reply to comment]

uhuhu..jiwangnyer mish ni..
pandai tol berpuisi madah2..
hehehe

najihah sahami said... [Reply to comment]

black roses :
he is somebody..hee~

najihah sahami said... [Reply to comment]

apik :
ahahaha...layan je la..xpandai pon..huhu

ciK_SaLmaH said... [Reply to comment]

buat sendiri ke?interesting..

Myra Arshad (: said... [Reply to comment]

hargai lah orang yang menghargai kita. kan kan ? :)

najihah sahami said... [Reply to comment]

erkk..interesting ke??hehe..mekaseh...

najihah sahami said... [Reply to comment]

myra :
yap!!sokong2!!hhehe

alif haris said... [Reply to comment]

sweeet gitu ~ .. hehe