Sunday, September 19, 2010

Warkah Buat Teman..maafkan aku...


buat kamu..aku tau kamu tersiksa..aku tau kamu pedih..kamu sakit..tapi percayalah sayang..setiap kesakitan kamu akan dibalas dengan kebahagiaan akan datang..mungkin bukan esok, bukan lusa..pasti bila bahagia tiba, kamu sendiri tidak menyedarinya..

maaf..
mungkin aku kasar..tapi aku bukan bodoh sayang..aku tak kan....dan tak nak biarkan sahabat yang aku sayang terus dilukai..mungin aku bukan keluang man..bukan jua batman..untuk kamu jadikan hero..tapi aku ingin menjadi seorang sahabat..sekurang-kurangnya aku adalah perisai kamu...

bagi aku..melukakan kamu dengan kebenaran lebih baik dari terus berlindung dan menyorok di sebalik muka bertalam ni sayang...maafkan aku...mungkinku terlalu jujur..mengeluarkan butir-butir ayat..mungkin kamu terluka..tapi maaf...aku tak sanggup kamu terus bersedih kerana dia..

sayang..kata hati..jangan diikutkan..kata orang..ikut hati mati...mungkin kamu punya kelebihan..tapi jangan lupa..ikutkan hati..bawa bersama sekali akal dan iman kamu...percaya pada qada dan qadar Allah..kamu kuat sayang..sebab tu Dia beri kamu bermacam dugaan..bermacam rasa...
sayang..tak salah kamu menangis..tapi kamu jangan merintih...jangan sesekali..dan jangan pernah terpikir untuk berhenti atau toleh kebelakang...istiqamah la kamu..kamu pasti boleh..

kamu cakap aku letih fikirkan kamu..wake up sayang..kalau aku letih..dah lama aku biarkan kamu terkapai-kapai macam dia..tp aku xpenah letih..aku nak kamu sedar..tapi mungkin cara aku salah pada pikiran kamu..terserah kamu kawan...

cuma tinggal satu nukilan ku pada mu...mungkin tak pernah terucap..hanya bisa di rasa..beri aku kepercayaan sahabat...selagi darah aku mengalir..selagi itu kamu tetap sahabat aku..mungkin aku sudah tidak bersuara..bukan aku benci kawan..tidak..bukan aku menyampah..tidak..cuma anggap la aku beri masa kamu berfikir....

sayang kamu, sahabat~

6 comments:

apik pehe said... [Reply to comment]

mish..arap dia baca entry ni..
camtu la kawan..apik tabik untuk mish..

najihah sahami said... [Reply to comment]

apikk :
she's done apik...she's a blogger too..
btw, thnx apikk....!!

apik pehe said... [Reply to comment]

gut gut..well dang..ai kang speking tu..ai hope yu olrait bebeh..hehehe

najihah sahami said... [Reply to comment]

apik :
i'm trying to be arite beb!!

Dark Half said... [Reply to comment]

caya la.. motivate org yg dilanda frust

najihah sahami said... [Reply to comment]

dark :
yess..thts y i create this n3..thnx!!