Thursday, September 2, 2010

Kelopak Kesayangan

mesej :

wahai kelopak mata atas ku.....bergabungla kamu dengan kelopak mata bawahku..dengan tertib...dan tenang...jangan gelojoh wahai kelopak-kelopak kesayanganku....

aku seru..bersatulah kamu walau bumi dan langit xmungkin bersatu...tapi kamu takdirnya adalah satu..tertutup...rapat...

demikian perintah ku wahai kelopak kesayangan..aku punya kamu..kamu punya aku..turutilah kemahuanku...

setelah kamu bersatu...bergabung..himpunkan ketenangan...beri daku semangat..kekuatan..demi hari esok..yang aku dan kamu xpunya kepastian...

bawa daku putera..yang segak..berkuda..bersama balatentera...putera yang bawakan aku cincin berlian..rantai permata...dan gelang tangan mutiara...lamar daku wahai putera kacak...

satukan kami wahai kelopak kesayanganku...bahagiakan aku bersama putera aku...berikan aku rakyat jelata yang taat...negara yang mewah...pengikut yang setia..


P/S:

kah2..poyo jer seruan aku pada mata yang insomnia....ish~payah betul nak tidor kalau dh on9 nih....siap seru mimpi putera lagi tu..kah3...

doakan aku cepat tido....~~~~

jangan terleka najihah......

6 comments:

diana said... [Reply to comment]

wah..ni macam ayat berasap
dengan kemiyan je niee
hehe

FloEllen said... [Reply to comment]

hehhee..ingatkan eklopak bunga sis, nak suh tidur rupanya...sis ada insomnia ker?

najihah sahami said... [Reply to comment]

diana : haha..berasap jer baru tu diana...xcampur kemenyan lagi...hehe

ellen : kelopak bunge???erkk...hehe...insomnia akut je baru..lom kronik lol....hehe

amira zakiah said... [Reply to comment]

hahahaha....susah betul nak tidoqq!

RastaMat said... [Reply to comment]

Sila telan ubat batok lapan botol..

Kompom!!!

wakakaakaka...

najihah sahami said... [Reply to comment]

ohho incik mat mau saya mati..erk...bai dunia..haha