Wednesday, February 1, 2012

Kembar Badut

so, tak payah nak hurai panjang la kan. baca printscreen tu pun dah cukup untuk korang tau penderitaan Mish skang. seriusly, sakit ya amat. tak besar pun, tak timbul, tak bernanah. tapi membengkak. warna merah tu memang jelas kenampakan la kan. sakit hati sangat-sangat. benarlah bak kata kak Lydia Miza, time nak sujud paling sakit. huwaaa.

kalau jerawat tumbuh kat pipi tu boleh la cakap jerawat matured. kalau korang tengok orang yang ada jerawat kat pipi tu, tak pun parut jerawat ke, korang tak rasa ke macam, eh, dewasa nya mereka. haha. poyo. kalau jerawat kat dahi pun boleh tahan sakit. kalau kat bibir lak rasa nak kutil-kutil je. kalau kat kepala lak okey lagi. cool. sebab bukan pedih sangat pun. erk, lagiiiii?kat mana eh?

#jangan ingat aku pekak bila aku diam. jangan sampai diam aku berbuah sudaaaa. spoil betul la manusia nih!

14 comments:

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

wawhhh...standard da jerawat tu mish ehehehehhe

Lady Emilya said... [Reply to comment]

huhu,betul jerawat ni alahai sakit betul :\

pha is said... [Reply to comment]

lagi sadis kalau jerawat dalam lubang hidung.. hahaha

missSenget said... [Reply to comment]

pernah tumbuh jerawat kt telinga..?

diana said... [Reply to comment]

NAMPAKNYE MISH BUKAN SAJA TENGAH MARAH KAT JERAWAT...:P

Eyeme said... [Reply to comment]

huhu..sape la tu wat mish marah tu..

aimi pun tengah bengang jerawat asik naik je nih.. -.-'

Woofer Storm said... [Reply to comment]

kalau jerawat tumbuh ,jihah lagi terasa kiut..hahaa

#nyah dari sini ye jerawat^^slmt mlm jihah...

semutsengal said... [Reply to comment]

jerawat di hidung jururawat. cool !

alif haris said... [Reply to comment]

jerawat dlm lobang idung pn sakit woo .. nk korek idong pn tak boleh ..haha

Aida Omar said... [Reply to comment]

setengah orang nampak cute dengan seketui jerawatnya..haha. Jerawat tak ada mata tu yang sakit tu.. pantang singgung sikit beriar bijik mata. Erkk..apakah kata2 akhir mish itu?

YOUsoF said... [Reply to comment]

Kulit muka tanpa jerawat adalah idaman setiap manusia.. Tapi apakan daya, ia hadir tanpa dipaksa.. ;P

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Shag paling benci jerawat kat hidung. Kadang2 tu dah picit dia boleh timbul balik tempat yg sama esok pagi nya. Argh~

iszieylyanziy said... [Reply to comment]

Sakit kan jerawat,,tapi xpe,,bukan lama pon,,kejap je,,

chemay said... [Reply to comment]

kalau jerawat kat tepi hidung lagi lah seksaaaa
T____T