Wednesday, February 8, 2012

I'm Lovin IT!


produk yang tengah guna skang. not bad. haha. sekarang memang tengah gila beli mende alah mengarut macam ni. so far Mish guna okey la. walaupun orang kata kulit muka orang Korea lain ngan kulit muka kita. so, produk dari korea ni tak berapa nak okey la ngan kulit Asia macam kita nih. dah 2 3 bulan la Mish guna semua ni. alhamdulillah okey je semua. ada 'sesuatu' yang Mish suka tentang semua produk nih.

#yess. update jua akhirnyaaa!

12 comments:

pha is said... [Reply to comment]

pergh.. mcm fanatik korea je.. smpai produk pon guna produk korea... hahaha

me suya said... [Reply to comment]

apa yg sesuatu tu mish,lama kan suya tak komen sini

aDisH.sHidA said... [Reply to comment]

apa nama produk tu mish

diana said... [Reply to comment]

apa sesuatu tu??boleh buat kita cakap korea ke??heheh

|| a - j . E . E || said... [Reply to comment]

erk bukan korea pon asia jugak ke?? tetibe rasa kompius plak kan.. la la la la la

farra8979 said... [Reply to comment]

cam best je... me suka beli faceshop. ^^

ezzyra said... [Reply to comment]

wah2...smpai produk korea mish pkai...utk ape produk ni?

Adylia Qarissa said... [Reply to comment]

makin comeylah nanti:)

YOUsoF said... [Reply to comment]

Perempuan memang tak berkira dalam bab ni kan walaupun regenya bukan calang².. ;D

Yezsa update jugak akhirnya..

Eyeme said... [Reply to comment]

omai...om harga peliz..eceh..ingat blogshop ape..kekekekke...best eh?review la sket...

*dpt update byk lg* wee~

cik sue said... [Reply to comment]

comey r jah leni..weewiittt~nk cOmey cm korea gOp..sapOt plz..hik2~

Woofer Storm said... [Reply to comment]

sy pun suka owner blog ni.opss suka produk ni,tapi syg tak pakai2 pun..hehe tak mampu nak beli..

#lelaki nak pkai boleh?heheee