Friday, February 10, 2012

Niat nak tengok UNDERWORLD hancur bila TERMINAL 2 blackout.

Salam semua. Bila dah update sekali mesti la nak update kedua kali pulak kan? Okeh, lepas je Menyelam di Jeram Toi hari tu, kami terus gerak straighttttt ke Seremban. Takkan nak balik terus kan, macam tak remaja la pulak. Haha. kat Seremban, kami tumpang tidur umah staf kami yang baru je mendirikan rumahtangga. Betapa jahatnya kami mengspoilkan hujung minggu pengantin baru. haha.
                              
Niat kami nak tidur sana sebab nak tengok wayangla kan. Kat Bentong mana ada panggung wayang. Disebabkan keterujaan nak tengok Underworld sebab tengok komen-komen yang positif daripada mereka-mereka yang dah tengok citer ni, kami pun beli la tiket pukul 10.45 malam kat Terminal 2. Kalau rasa tak tau Terminal 2 kat mana, rajin-rajinkanlahh mengGOOGLE ye. Haha.


Tengok jam, alah, baru 8 lebih, so kitorang chaww dulu lah. Balik makan. Dalam pukul 10 lebih baru gerak pi sana. Malangnya, Terminal 2 mengalami kegelapan. Blackout. Dah blackout cerita nak tayang camana. Ye dakk? Kalau ikutkan, tiket tu tak boleh tukar cash. Hanya di benarkan tukar tarikh dan cerita je. tapi kitorang kelentong kononnya nak balik Terengganu naik bas pagi esok apa semua. So, dapat la duit kami balik. Terus je hampa hati nak tengok cerita nih. Hampehhh!

9 comments:

Eyeme said... [Reply to comment]

olololo....kecian dia :D

eRza farEeha said... [Reply to comment]

whahahhahahha!

|| a - j . E . E || said... [Reply to comment]

merasa la beli dvd pirate je nanti.. opsssss. larikkkkk

LadyBird said... [Reply to comment]

hehe.. nasib.. kesiann.. :D

nuriz said... [Reply to comment]

teringin nak tgk jugak

YOUsoF said... [Reply to comment]

Dah nasib badan.. Mungkin tu hadiah hasil dari pengspoilan kauorang kat rumah pengantin baru tu.. ;D


Tak pasal² terpaksa klentong orang tu kan...

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

haishh..sbg org n9 i jujur ckp kt u..
i xpenah g tgk wayang pon kt seremban..haha

Woofer Storm said... [Reply to comment]

laa ciannya..jom outing,leh tgk wyang..

#sy belanja,jihah bayar..jihah kan dah keja^^

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

HAHA. Boleh pulak black out. Kesian tak dapat tengok :D