Tuesday, February 21, 2012

Sampai Bila?

Sampai bila nak kena pikir masalah sama.
masalah pergi, datang balik, sampai bila kau nak pergi selama-lamanya.

sampai bila aku nak kena tahan,
duduk terperuk tak buat apa. lama-lama aku naik gila. huhu. sampai bila?

huwaa..sampai bila nak macam ni.
sampai bila kena duk sini.
sampai bila nak rasa bosan macam ni.
sampai bila aku nak membujang. erk. SILAP!
sampai bila oi...takkan sampai aku jadi gila kot. sobsss~

**nak pindah kat tempat kerja yang dekat dengan pantai. rindu bau pantai~

11 comments:

Kira Kekuri said... [Reply to comment]

sampai bla nak kahwin? ehhh salah! hehehhe =p

sya pon pandai bosan dgn ssuatu tmpt. ehe

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Nak ikut pindah p tepi pantai ! Hiks :Pp

semutsengal said... [Reply to comment]

sabar, rezeki Allah tu luas.

amin.

Woofer Storm said... [Reply to comment]

sampai bila tunggu jihah nak masuk minang sy ni?sampai bila??hahaa

#suka pantai ke?sama la,suka pantai,suka laut,suka pulau..suka keindahan alam..

Jay said... [Reply to comment]

hahaha..samapai bile nak membujang ek??kih3..cepat2 lah kawin mish..:P

YOUsoF said... [Reply to comment]

Buat masa ni rasanya bertahan dulu kat sana kot.. Belum sampai setahun kan?


Boring siapa suka kan? Lebih² lagi boring sebab belum berumahtangga... erk. silap jugak. ;P

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

sabo ek yunk...

Suara Kalbu said... [Reply to comment]

Mishhh...

Nape entry sejak akhir-akhir ni macam melepas perasaan je ni. Ada masalah ye ?

Muhammad Saiazuan Norhalik said... [Reply to comment]

sampai bila? hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

sian adik akak..tension eh sayam?

syakey said... [Reply to comment]

berubah la sikit supaya takde la tertny tny sampai bilaa :D