Saturday, January 28, 2012

Jom Makan RAJA UDANG Celup Tepung

nyam nyam. semua yang tengok gambar ni sila la telan air liur semua ye. sedap giler sampai tergigit jari kaki makan udang galah goreng kepsi nih. garing. pastu isi dia tak muat. pernah makan? bagus. hanya yang pernah makan yang tau nikmat berudang galah besar cam gajah ni.

adik Mish takut nak makan udang ni. sebab besar katanya. takut jari dia terkepit. alamak, dah macam ketam la pulak leh kepit-kepit orang ni. sudahnya, dia tak makan. makanya, bahagian dia, Mish la makan. haha. rezeki beb. cicah pulak ngan sos Kimball atau Life. feeling owhhhh! makan petang-petang. sambil makan kau buli la adik kau buatkan teh O panas.

tajuk taruk raja udang dah macam nama burung kan. haha.

26 comments:

pha is said... [Reply to comment]

tu la.. ingatkan tadi makan burung raja udang celup tepung.. hehehe

fatin amalina husna said... [Reply to comment]

pencinta udang dtg!!!
kasi skit cpat!!
kah3..

diana said... [Reply to comment]

sedapnya nya...
mish masak sendiri ke>??

Miss Amateur Cook said... [Reply to comment]

woww sedapnya!!! udang is my favorite. ^_^

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

ahahha...nuru mmg teliur tgk udang tp lagi teliur bce yg kt paper tu..
'Goreng adik nuget' miahahaha

hafizah alias said... [Reply to comment]

saje buat org lapar kan tgk? hehee. follow u dear :)

cik miera said... [Reply to comment]

mkcik.. ingt u mkan burung td.. raja udang tu.. haha

LadyBird said... [Reply to comment]

udg celuk tepung.. akak bias mkn udg kecik je kat pantai teluk ketapang tu.. yg bsr kedabak ni xprnh mkn..

syahirooAhmad said... [Reply to comment]

wahh geng. kau pakai tulisan ape ni? apesal google chrome aku tak dapat detect bahasa hang..

laskar pelangi said... [Reply to comment]

nak!!!!

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

kalau takut jari de terkepit, bak mai sini! ;p

Eyeme said... [Reply to comment]

ouhh.teringat kat ketam celup tepung..heaven sungguh!

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Mish sayam~ Shag terliur ni ! Sila belanja Shag :DD

CIK TOM said... [Reply to comment]

sedapnya..nak jugak!!
blog mish makin cun!

Syat0za Zai said... [Reply to comment]

dah la besaq , mesti sedap gila tu!!! ==" apa lah athirah x mkn :3 bg zai je la..wuwuwuw

missSenget said... [Reply to comment]

mish saje je..

gi bgtau adik, udang tu da mati..nk kepit celah mananya...!!


hahaha..

semutsengal said... [Reply to comment]

makan je tau.


gemok ! gemok ! gemok !

Jay said... [Reply to comment]

fuh..mish goreng udang ke goreng burung??hahaha:P..meleleh ayaq lioq tgok gambar tu..:)

eRza farEeha said... [Reply to comment]

meleh ayaq liuq ak tahu!..ahaha.
lama xmkn udang galah..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

seapnyer..mish goreng sendiri ye.

Aida Omar said... [Reply to comment]

pehhh!!! mengaliur..

zalin onceitalk said... [Reply to comment]

sedapnye....

Woofer Storm said... [Reply to comment]

tak berbulu pun,berlmbak kat kampung jihah..ada masa meh datang kampung,.nak mencekik sampai muntah darah pun tak kisah..heehe

#sebut pasal adik,teringal pasal entry dulu...maaf jihah buat kamu sakit hati..ermmm doakan adik tu bahgia disana..amin3 kamu juga,semoga bhgia ye.

YOUsoF said... [Reply to comment]

Hidangan ringkas yang cukup menggoda selera.... ;D


Untunglah dapat adik yang 'takut' makanan sedap macam ni.. heheh

Woofer Storm said... [Reply to comment]

mata bulat,asal tak update..kamu bz ea??cubit nak?haha


slmt mlam jihah..

MiSs TOrA said... [Reply to comment]

teliur lak tgk =)