Monday, January 16, 2012

NEKAD

yepp..ni bukan mimpi. tapi kenyataan. maaf la sape-sape yang tak dapat nak kontek saya dua tiga hari ni. rupa simcard dah jadi macam ni. dah tak de sape nak nolong. ingat dah tak nak pakai nombor ni. nak hilangkan diri dari semua orang.

yeppp..tu sebaiknya. habiskan sisa perasaan yang berbaki nih. lepas ni, Najihah Sahami yang baru akan keluar. yeahh. nevermind. syukur atas kesedihan, sebab aku percaya, nanti akan datangnya kebahagiaan. aminn~

tapi nak tak nak kena buat jugak nombor ni. sebab TAC untuk CIMBclick semua dia hantar kat nombor nih. haihh..tapi tak pe la lambat pun. tak penting. hehe.


psst~
nak nangis...nak SUZY peluk...
5J..rindu ampa semua..T_T

15 comments:

❤ eyeme ❤ said... [Reply to comment]

erk?awat na?? kuatkan semangat..

Allah tarik sesuatu yg baik skrg sebab dia nka bagi yg lebih baik nnt kan? :D

aimaniman said... [Reply to comment]

serupa la kita, akak dah bg no akak kat en somi,.. tup2 no tu tac maybank2u antar kat ctu,.. so nak x nak akak terpaksa le, amik semula...

fatin amalina husna said... [Reply to comment]

huhu..hati sdeyh ea??
sbar ye..
chaiyok2..kuatkan smngat anda..^^

~Nana BamBam~ said... [Reply to comment]

alololo shian nyeww diewww :P

pha is said... [Reply to comment]

tu dia aih.. ganas betol.. hahaha

Apik Pehe said... [Reply to comment]

alaaaa..patut la dah tak ingat apik..huuuuuu

Suara Kalbu said... [Reply to comment]

Mish,

Nape ni ? Kut ya patah hati dengan akak janganlah sampai patahkan simkad . Hihihihihi

Jangan sedih2 la dik. senyum sokmo k. Nanti tak come

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Pergilah tenangkan diri dulu. Shag dulupun pernah nak hilangkan diri cuma waktu tu Shag tengok nak final tu tak boleh lari. Tapi lepas tu lari jugak lah. HEHE. Shag tahu sayam kuat sekuat gelakan mu juga. Kiki. Kan ?

diana said... [Reply to comment]

PATAHKAN SIMKAD NI BIASANYA ORANG PUTUS CINTA JE...:p

padin said... [Reply to comment]

lorrr cemanelah boleh patah dua tu ekekee

Tea said... [Reply to comment]

Ni memang betul2 kecewa.. Org paling2 off hp jer sehari..

Anwar Naim said... [Reply to comment]

fuh~ tindakan radikal.. tenangkan hati yep..

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

erkk...jgn lupekan i plak sudah..
be strong k..

Woofer Storm said... [Reply to comment]

napa ni??ada masalah..manusia tak pernah lari dari masalah,yang penting bijak menyelesaikan masalah ini..

#sendiri pun ada masalah..susah !!

suzie rahman said... [Reply to comment]

urm..lain mcm je mish.dh xsehappening dulu.jgn sedih2 syg. sesuatu yg jd psti ade hkmh.jnji allah itu pasti.doa yg terbaek buat mish.