Thursday, January 19, 2012

Perempuan cakap tak serupa bikin?

Perempuan memang cakap tak serupa bikin, sebab bak kata orang, cakap senang, tapi nak buat susah. tu la perempuan. lembut hati. bila dah berlembut sangat, orang pun pijak kepala. tapi kalau tak berlembut, nanti orang cakap ego. keras kepala. mungkin lembut tak bertempat. aihh. susah la pulak kalau nak main tempat-tempat ni.

perempuan ni, cakap je benci la, nak blahhh la, tak nak kacau la apa la. hakikatnya, hampeh. semua tu dibibir je. kat hati, siapa tau? lelaki tak tau. yep. lelaki tak tau. sebab depa tak paham. jadik perempuan kena banyak sabar. kalau setakat makan ati tu, orang cakap, alah..small the matter la. dah jadik ulam pun. mula-mula ulam la, tapi lama-lama jadik barah.

so orang perempuan, BERTAHAN!


haha. terlepas membebel kat sini. padan muka ampa. pagi-pagi dah dengar aku bebel. fuhhh. perempuan tu merujuk kepada seseorang. so, kepada perempuan tu, silala terasa. petang ni balik...yeayyy!

13 comments:

pha is said... [Reply to comment]

nasib baik aku lelaki.. hehehe

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

awalnye balik..esok i keje lagi kot..
u ni ikot cuti mane nih??hhaa

Tea said... [Reply to comment]

Kekadang lelaki pun begitu juga beb...

❤ eyeme ❤ said... [Reply to comment]

haha..aku pompuan gak mish..terasa la sket2..sbb selalu mkn ulam kan...haha..mmg laki x paham..kalau paham pun,x sedalam mcm pompuan rasa. erk. (japgi kau pulak kena bom kat sini)

YOUsoF said... [Reply to comment]

Teguran yang tepat dari perempuan untuk perempuan..


Terus tabah tapi bukan menyerah.. ;)

Aida Omar said... [Reply to comment]

perempuan kata tak kisah.. padahal dia kisah.. tu pun salah atu cakap tak serupa bikin ke mish? hehe

eRza farEeha said... [Reply to comment]

xsemua kot mek oi...ahahhaa..yeahh2!!.selamat pulang!

~Nana BamBam~ said... [Reply to comment]

perempuan mmg mcm itu..tapi x semua pompuan yang berhati lembut..

missSenget said... [Reply to comment]

hahaha..

mujur laa baca malam..

kene bebel mlm2 ni tak terkesan sgt...

LadyBird said... [Reply to comment]

kdg2 keadaann yg membuatkan kite tidak mampu mengotakan ape yg kite katakan..

Anwar Naim said... [Reply to comment]

hah? yeah..brtahan~! hoho

Woofer Storm said... [Reply to comment]

sebagai kaum hawa,semestinya terasa tu memang ada..ni nak gigit pemilik blog ni cukup2..grrrrrrr


slmt malam jihah..

Apik Pehe said... [Reply to comment]

huhu..oppss..terbaca bebelan dia