Wednesday, February 22, 2012

Sesal Mendua - Klangit

Dulu
ku pandang diriku
kekasih yang setia
tak pernah berdusta
kini
aku mulai merasa
sedap hati mendua
perlahanku tinggalkan kamu

tapi semakin jauh aku
semakin aku rindu
rindukan kamu
menyesal aku putuskan kamu
kerna ternyata aku tak mampu
menahan sisa azab cintamu
aduh aduh mana tahan batinku

mungkin
mungkinkah kita bisa
perbaiki semua.. kembali bersama

kerna semakin jauh aku
semakin aku rindu , rindukan kamu

menyesal aku putuskan kamu
kerna ternyata aku tak mampu
menahan sisa azab cintamu
aduh aduh mana tahan batinku

benar apa kau ucapkan dulu
takkan mudah ku lepaskan kamu
menyesal aku curangi kamu
aduhaduh tuhan tolong aku

sumber : SINI



Suka gila lirik dia. Haha. tak tau nape. Yang pasti, orang yang curang memang pantasss menerima semua azab tu. makanya, kalau curang tu, curang securang-curangnya. Jangan bila curang, nak cari balik orang yang dicurangi tu. sakit tau?? Grrr!

Mula-mula mendua memang seronok. Yang di sana moody, yang di sini happy. Bosan disana datang kesini.  Lepas buat macam-macam kat yang di sana, yang disini buat perangai baru nak menyesal.

Bagi Mish la, orang yang kita rasa boleh dipercayai, yang kita nampak setia, yang kita nampak baik, perlu lebih berhati-hati. Sebab orang macam ni, sekali dia buat perangai, memang teruk terus.. tak de perangai teruk sikit-sikit. Beware okeyh! Haha.

**tanpa emosi, kita ibarat robot.  :)

11 comments:

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

suke sangat2 lagu nih..
dh ade mp3 nih senang nk dgr..
pape pon tu namenye karma kn yunk.. :)

Miss Anisah said... [Reply to comment]

Lebih baik setia pada yang ikhlas....

Woofer Storm said... [Reply to comment]

sy dlu curang ,sy akui..kisah lima tahun yang lalu..kisah sy masih remaja,cuma tahu ingin berjenaka..namun bila terkantoi sy masih memilih dia..namun peliknya bila dia menjadikan sy mangsa,dgn mudahnya sy dibuang begitu sja..curang sy mcm mana?curang dia mcm mana?ermm

#wa dah tak nak buat entry cinta wa lagi,wa nak entry cool je..nenek ada berani?hehee

Woofer Storm said... [Reply to comment]

wa pergi bentong,siap lu nenek jihah..ehhee slmt mlm..

YOUsoF said... [Reply to comment]

Sesal Mendua - Klangit

Setia Bersatu - Kalut. heheh


Masing² boleh fikir panjang, boleh fikir kesan tindakan yang dibuat tu.. Jadi sendiri mau ingat.. ;)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

kadang2 bila dah curang dan insaf tu mereka makin intim.entah la..

diana said... [Reply to comment]

penyanyi nye nama klAngit ke??mujur tak kelaut..
hehhehe

syakey said... [Reply to comment]

dicurangi mmg makann dalam sungguh.
T__T

lagu apa ni, tak penah dgr pon. hee.

Nur Kiasatina ^_^ said... [Reply to comment]

Hi . Awesome blog ~! Done follow u ~ I will always support ur blog . Entry yang menarik ! Chills :*

http://secret-domokun.blogspot.com/

alif haris said... [Reply to comment]

err mish ke yg curang ni ?? jangan mish.. bahaya. ;)

laskar pelangi said... [Reply to comment]

Pelangi pon suka gila dengan lagu ni. Menusuk jantung. KihKihKih~~