Monday, February 20, 2012

Kahwin Bukan Trend




see?berderet member satu kelas nak kawen taun ni. kebanyakan nak kawen cuti sekolah bulan tiga ni. hampeh tol. semua kawen tak nak tunggu ai. sobsss! ada lagi sorang dua yang kawen tapi tak post kat FB. tak masuk lagi staff klinik ni yang nak kawen, lepas tu member sekolah rendah dulu. adeh. semua pakat nak kawen. mana tak memiang ai nak cari calon.


bila baca je komen budak kecik nih. sentap kejap. yeye. kawen bukan trend. ingat tu ye. tengok orang kawen, kita pun nak kawen. ta boleh ta boleh. 




12 comments:

missSenget said... [Reply to comment]

yu nk cari calon, cari untuk ai dulu..

sila jangan langkah bendul..!! =__=

..ika itu aku.. said... [Reply to comment]

terpegun gak baca komen tu..huhu
tak perlu susah hati, sampai masa kita sampai gak giliran kita..tul tak mish??=P

diana said... [Reply to comment]

betul kata kawan tu..jangan kawen sebab kawan2 dah kawen..tapi kawen la bila dah sampai masanya..

iszieylyanziy said... [Reply to comment]

tetiba tersentak baca yang kat kota jembal tu,,hahaha,,,xdak calon lagi aih nak menjemput pon,,ngee

Miss Butterfly said... [Reply to comment]

tiba
tiba
kita
rasa
macam
nak
kawen
jugak!!



tapi takde calon T__T

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

moga bertemu jodoh yg baik nnt ye mish sayam.mmg kawen bkn trend.tanggung jawab tu amat besar

kiwi said... [Reply to comment]

hihi..tapi kalau boleh nak kawen awal..perempuan kawen awal diberkati Allah..ceewah kalau boleh la..seru tu x thu la bila.. ^^

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Rasa nak kahwin bila kawan baik dah nak kahwin. Tapi nak wat macam mana kalau jodoh tak sampai lagi. Kena tunggu jugak :P

Lady Emilya said... [Reply to comment]

huhu takpe jodoh maut di tangan Allah, serahkan je padaNya :)

Woofer Storm said... [Reply to comment]

kawin tak ajak ai pun.ai tu^^

#ikutkan bulan 7 ni nak tunang,dalam masa terdekat nak kwin..tapi itulah rezeki takde..so malas nak fkir pasal kwin dlu,baik beli lens banyak2,skurg2 tak juga sakit hati..

#kawin biar sekali,tapi bahgia selamanya..itu yg sy cari..ermmm

pha is said... [Reply to comment]

betol2.. sekarang ni bercambah jemputan kahwin dari member2... kadang2 jeles gak.. aku ni bila la gamaknyer... hehehe

|| a - j . E . E || said... [Reply to comment]

kawen best!!.. hahaha kasik bakar... hahahahha