Saturday, February 11, 2012

Lelaki Matang


I like bercerita pasal lelaki. Tak tau pasal pe. Mungkin nak menunjukkan betapa ai ni bukan lesbian kot. So, seiapa yang berminat boleh masuk jarum. Haha.

Siapa tak suka lelaki yang matang kan?

Bagi Mish, lelaki yang matang ni tau bila masa yang sesuai untuk bersuara dan bila masa untuk diam. Dia bercakap dengan berfikir dulu. Ayat dia ringkas, tapi padat. Dia tau cara untuk handle emosi perempuan. Dia jugak pandai bersopan bila dengan orang tua. Dia tau untuk tampil cemerlang dengan kerjanya. I like! Sekian terima kasih. Adios lelaki matangku! Haha.

Pssst~
Ada dua tiga orang blogger yang matang. Yes. Saya suka kematangan tu bila dia datang mengomen. Kbai. Zip mulut. ZIPPPP!

20 comments:

cik miera said... [Reply to comment]

sonok tgk laki matang bercakap.. eh bukan gatal. suka sebab dorg bercakap guna otak. so, xmelalut kan

|| a - j . E . E || said... [Reply to comment]

erk itu bukan lelaki matang tu.. itu lelaki sempurna.. hihi tapi frankly speaking, takde lelaki sempurna.. ok ini betul ye.. hahaha sila takutttt :p

Suara Kalbu said... [Reply to comment]

Ehemmmm..siapalah yang matang tu kan. Mish dah berkenan la tu. Cepat pegi merisik dia sebelum orang kebas hihihihi

YOUsoF said... [Reply to comment]

Eh serius tak perasan masa Mish tangkap gambar ni.. Usop engah fokus betulkan kaki seluar jeans lah.. hehe



Bercakap bila perlu, berdiam biar selalu. ;)

nuruashia said... [Reply to comment]

betul tu mishh..laki nmpk mtang ble cara die ckp..n bg idea..mmg superb ah..tp org ckp mostly laki matang ni adalah poyo ahhahah.. OpssSSS..

AIMAN said... [Reply to comment]

sawo matang plak cmne? heh

YOUsoF said... [Reply to comment]

*Mish!ada terlupa satu benda la.. YAng dulu Mish intak alamat Usop belum bagi kan??

Boleh bagi emel sekali lagi tak? *serius terlupa.


Ke barang tu dah tak ada? ;0

chemay said... [Reply to comment]

nasip baik chemay bukan laki.
kalau tak. dah ngorat mish dah.
hehehe

semutsengal said... [Reply to comment]

nasiblah aku tak matang.


HAHAHAHAHA

laskar pelangi said... [Reply to comment]

phewittt!
gambar cik abg tu =D
hihihi:)

pelangi pun suka lelaki yg matang jugak~~

kaioax said... [Reply to comment]

bukan mudah untuk jadi matang...
kdg2 kita perlu jadi hipokrit..
hipokrit menyakitkan..
tp x ksah la yg penting orang sekeliling kita bahagia...^^
sesetengah orang suka untuk bersikap x matang, tp penuh dengan yg tersirat...:)

Aefa Aerisya said... [Reply to comment]

same.. suka gak sembang2 gn lelaki matang :)

pha is said... [Reply to comment]

dua tiga je yg matang?

kyoshi_sousuke said... [Reply to comment]

termasuk sy jgk~haha

Mishter Izwän said... [Reply to comment]

ni da ade pkwe lom?sy agak matang jugak la, kalau sudi meh singgah blog sy dan tgk kematangan sy. kihkihkih

feel free to visit speechless009.blogspot.com

::FAIZ:: said... [Reply to comment]

Assalamualaikum. Menjadi matang adalah sukar tapi tidak mustahil dgn izin Allah. Bukan semua orang Dewasa itu Matang.

Tauke Budu said... [Reply to comment]

azmi suka perempuan childish boleh? haha

Woofer Storm said... [Reply to comment]

sy tak matang..selalu merapu je beli mengomen..hahaa

#apapun ensem bf..jeles tau..lain kali bubuh pic sy pula ^^

Aiman Isa said... [Reply to comment]

perhhh.. haha..

jap2.. nak try jadi matang tengok

"kahwin je laa kak cik"

haha!!

adan said... [Reply to comment]

nak jadi matang gak.. tp entah bila.. =="