Friday, March 11, 2011

Sorry If I Hurt You

biasalaa dalam hidup ni kita tak pernah lari dari membuat kesilapan kan. sebab kesilapan dan kegagalan yang akan menjadi guru dan pemangkin untuk kita jadi yang lebih baik pada masa akan datang.

dan rasanya semalam, saya jadi orang yang paling banyak menyakiti hati orang. saya tau biarpun mereka tak pernah nak bagitau. dan saya juga tau bila setiap dari mereka, status FB nya, emm..ala ala down. aihh. ntah hape Mish merepek ni. tapi betul. semalam Mish banyak kot sakitkan hati orang. buat orang down. haishh..

bila kita dah rasa diri kita salah. tak rugi kalau kita minta maaf kan. maka, dengan ini, sesiapa lagi yang terasa ngan Mish semalam atau bila-bila la. Mish minta maaf eh. Mish ni kadang-kadang perangai main redah je. pastu kadang-kadang moody tak tentu pasal. Mish minta maaf ea. ikhlas ni. (walaupun ada orang cakap orang ikhlas ta kan cakap dia tu ikhlas..tetap nak bagitau yang Mish ikhlas dan sepenuh jiwa raga dan bakul nii...)

buat mereka yang semalam. sorry. Mish tau la depa tak baca kot blog ni. tapi Mish rasa lega bila dah luahkan kat sini. supaya Mish ingat, semalam, 10hb, Mish sakitkan hati mereka. dan mungkin juga hati kamu, kamu dan kamu.

Mish ni zodiak Leo. so ego tu memang tinggi sikit la. campur ngan keras kepala. so, mereka yang sabar je yang boleh layan kerenah Mish ni. huhu. sorry yea kalau sepanjang Mish berblogging, atau berchatting atau ber la ape-ape pun, Mish dah melepasi batas dengan kamu.

psst~
sebenarnya rasa janggal bila taip entry tak de gelak cam haha ke, hak hak hak ke, atau..huhu. tapi tu la...macam tak masuk lak ngan entry ni kan. hehe.

17 comments:

apik pehe said... [Reply to comment]

yakkk..
setiap manusia ader kekurangannyer mish..xder yang perfect..ader time,kiter wat silap,kiter x sedar langsung..camtu la hidup..huhu..

tp aper yang penting..kerjasama!!!
aihhh..mish kena amik iktibar..wat pengajaran..

hehe..naseb bek apik leh tahan nga perangai mish ni..kalo x,apik dulu yg majok..haha

padin said... [Reply to comment]

wah mish beralih ke era baru ke dalam blogging?

Bulan said... [Reply to comment]

sy aquarius.cun cumil.baik hati.ehee

mmg u mengedownkan i semalam.ahakss

najihah sahami said... [Reply to comment]

@apik pehe

haha..tau2..apik memang kental ngn perangai mish. sebab tu apik hok paling lama sekali kawan ngn mish. dari mula blogging kot. hehe. thnx ea apik!!

najihah sahami said... [Reply to comment]

@padin

mana de padin...entry ni je kot...
:)

najihah sahami said... [Reply to comment]

@Bulan

yeww..dah la pasan..main tuduh i downkan die lak..aishh..

:D

Cekodok said... [Reply to comment]

btol tu.. wa pun sakit ati ngan lu jugak.. (tiba2 je.. ngeee)

najihah sahami said... [Reply to comment]

@Cekodok

haha..suka bikin saspen eh..

eRza farEeha said... [Reply to comment]

fuhh..nsb bek mnx maap..ajaa..xdelah..i capricorn..
besala tu not everybody perfect kn..

emieysandra said... [Reply to comment]

sy pisces!..mudah terasa hati, tp buat mse ni msih kuat ag utk tidak trus2 an down..err, kuat k?huhu..

sabar k tayam, proses hidup..so, u leh bljar dr pnglaman ni.

;)

.:: dieylah :: said... [Reply to comment]

saya maaf kan kamu...akhaz!!

gurauje... bukan bebayar pun nak cakap minta maaf ni tol tak??hik3

RuSh D said... [Reply to comment]

rush maafkn..chewah mcm ada wat salah lak..haha.. tp hutang keropok lekor tetap ada..haha

fiezah91 said... [Reply to comment]

haha..leo gak rupanya.. lalalala~

pstt..xnak maapkan mish la.haha..sbb rasanya xda salah.. lalala~

laskar rainbow said... [Reply to comment]

mish busuk...cepatlah blanje saya makan seafood celup tepung...he3

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

opppsss..sebab saye ke??
xde hal la yunk...bese je..
sorry jgk ek..xbest r bace en3 u xpoyo cam slalu..hakhak...
senyum sket..hehe

psstt: i taurus..pendiam dan keras hati..yeke??xdela yunk..hehe

Puan Besar Shag Yahaya said... [Reply to comment]

Ada jugak Hehe last sekali. Hahahaha ;D

Cik Miera said... [Reply to comment]

alamak u..knp moody cmtu..hihi..relax..