Thursday, March 10, 2011

Entry Bermalas-malasan

haip. hari ni rajin lagi menghapdate. perlu ke bagitau. jawapannya. ye perlu!! sebab? sebab saya bosan duk kat umah ni. so, baik menaip kan. kalau tak membazir je buat header kaki merapu. hahaha. ayat cover~ tett.

sekejap je rasanya masa berlalu. cewwah. ayat hamba macam sasterawan bersawan lak ye. haha. cuti dah nak habis. sepanjang cuti ni. emm. tak tau la ape je yang Mish dah buat. tak de langsung benda berfaedah selain makan, tidur,sidai baju, basuh pinggan, jaga Iman dan online. haha. tapi tang tidor tu memang 60% daripada cuti kot. haha.

bukan apa. lepas ni dah tak de cuti. kalau universiti atau kolej lain bulan 5 tu dah ada yang cuti kan kan kan. tapi kitorang lambat sikit. bulan 5 tu baru habis exam kot. kesian kan. lepas tu bulan 6 dah induksi. bulan 8 atau 9 insyaAllah posting. perghh. tak remaja betul la. tak sempat nak duk bermalas-malasan lama-lama kat umah.

hoho..padahal duk umah bela lemak jugak. kah kah kah. esok-esok badan pun macam belon udara panas tu ha. padan muka! nasib la kau bakal encik suami. :P

cuti syok. tapi kerja satu habuk pun xsentuh. serius!! banyak kot kerja yang kena buat. ehemm...meh nak cek jap.

Pengurusan Asas
Kimia Farmaseutik  <---- subjek paling demmm ah.
Mikrobiologi Asas
Penyelidikan Asas
Mikrobiologi Farmaseutik <-----lupa. ade ke tak ea? haha


kimia farmaseutik paling banyak kerja. dengan notanya, kuiznya, presentation nya. ish. rasa nak gugur je rambut pikir semua ni. demm demm. psst. dengar cam banyak. padahal 4 je. waddepish la. haha.

nampak gaya balik ni memang jadi lipas kudung ah. hahaha.

sekian terima kasih. ehemm..korang tak nak bagi semangat ke??
(muka tak bersalah).

uikss..lupa lak. Happy Birthday yea gemok! semoga panjang umor, murah rezeki, cepat jodoh ngan abang askar tu eh. hak2. jangan blushing blushing tau. muah pipi gebu ang sekali. kua kua kua. suzie ni geng 5J palking suka menyemak kat belog ni. tak pe tak pe. menyemak je aku tak marah tau. jangan wat hampass kat sini suda. haha.

psst~
dont mess with me ok!!

21 comments:

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

HAPPY BIRTHDAY SUZIE!!!!
may all ur wishes come true..
jangan layan minah merapu ni sngt..ahakss..(ni belog suzie ke mish ni??haha)

hehe..geng 6J la..hakhak..nk jgk...

Bulan said... [Reply to comment]

Happy Bufday suzie!
cumil la pipi suzie tue.ehee

mish mmg pemalas.ahakss

♥adikcugycumil♥ said... [Reply to comment]

hahahhah~ jhah........wekk.ma kasih tOq..suka aty aku la nk nyemak..fb ku fb moO..blog moO blog ku maaa.wakakakakkakakkkak~ i like menghampaskan blog nie..rasa diriku begitu bererti...lalalalalal~ ada kaitan ker??grrr~ hohoho~

eRza farEeha said... [Reply to comment]

uit..haha..(gelak besr) cuti nk abes!!
btw..gid luck..jgn maleh2..tdoq je keje...

Wanzi said... [Reply to comment]

post tak per slow2... tapi belajo tu mesti utamakan dulu

cOnfuSeME said... [Reply to comment]

yess ngek dh abis cuti...;P

diana said... [Reply to comment]

tangguh2 kerja tu barula betul2 warganegara malaysia..
hahahah

FasiHaH SupiaN said... [Reply to comment]

adat belajar..memag ada subjek2 yg killer..marilah bersabar...;)

najihah sahami said... [Reply to comment]

@.: iEyLa :.

haha..hampess la u ni yunk.owh..nk join 5J ea. tp 6J tu xbes la bunyinya.hahaha

najihah sahami said... [Reply to comment]

@Bulan

haha..pp die mcm pp si anis kan.lalalala...
uiks..i rajin ok!

najihah sahami said... [Reply to comment]

@Bulan

haha..pp die mcm pp si anis kan.lalalala...
uiks..i rajin ok!

najihah sahami said... [Reply to comment]

@♥adikcugycumil♥

haha..mu ni suzy..mmg suka wat hampass!!kua3....

xde2..fb mu fb ku. blog ku, blog ku laaaa

najihah sahami said... [Reply to comment]

@eRza farEeha

uiks..jahat kot..hahahaha.
xpe2..at least i merasa gk cuti..lalalaa

najihah sahami said... [Reply to comment]

@Wanzi

hehe..yg tu harusla wanzi....
:)

najihah sahami said... [Reply to comment]

@cOnfuSeME

ni lg sorang. busuk hati btol. hahaha

najihah sahami said... [Reply to comment]

@diana

haha...ala kak..nak cuti puas2 dulu ni...hak2

najihah sahami said... [Reply to comment]

@FasiHaH SupiaN

huhu..tu la..tgh cuba untuk bersabar la ni. heheh

missSenget said... [Reply to comment]

nak cuti lagi, pi smbung bljr lg..

hahaha..

AmYcOzZo said... [Reply to comment]

cuti sendiri kn bley...hihihi

A'IM said... [Reply to comment]

dengar nama kimia dah tutup buku..sebab dulu masa ekperimen buat bom habis satu lab berasap-asap..haha

RuSh D said... [Reply to comment]

rileks jer...esk nk hantar baru ler kelam kabut wat...hahaha