Tuesday, September 20, 2011

Salahkan ku Jangan Salahkan Ku.

Salahkan ku jangan salahkan ku,
kasih biarku lupakan dirimu,
mana satu ku jadi keliru,
aku jadiii keeeeliruuuuu!

auww. menangis ajai dan nurul kalau dengar kemerduan suara Mish nyanyi lagu diorang nih. haha.

dah lama tak hapedet. minggu lepas Mish balik kampung. konon eksaited la balik sebab nak beronline sampai lebam kan. nak sajikan korang dengan entri merapu raban dari ai ni kan. konon ade la yang nak layan entry merapu raban ai tu kan. ade i kesah? ai tak kesah pun nok..haha.

sekali bila Mish sampai umah je, adik ai cakap, "along, internet jem. streamyx kata dia tengah upgrade bla bla bla.....". ouch...luluh berdarah rasa hati nih. sampai hati. di saat ai balik la kau buat perangai..grrrrr...

dah banyak dah draft dalam kepala ni. nak tulis tu nak tulis ni. tulis itu dan tulis ini. haa. banyak kan? sekali dah jadi camtu..hampeh. apa pun ta boleh.

ni la baru dapat nak update. baru merasa nikmatnya online. sob sob. alhamdulillah..haha.

pssst~
hujung bulan ni nak daftar Streamyx lah. tapi mahal beb. korek pasir cari emas. auww. hahaha.

17 comments:

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

yunk..make sure nk g korek pasir ajak i ek..
nk jgk cri emas..lalalala

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

hahaha..mmg geram klu takleh update kan mish sayam..aduhh rindulak nk dgr sore mish yg manja tu

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

hak9!~ mishhhh nyanyi kuat2 laa kasi machang ni hujan hahahaha..

❤ eyeme ❤ said... [Reply to comment]

wuhu..klu ada emas "sharing is caring"..hikhikhik

diana said... [Reply to comment]

korek pasir tu jaga2 ye...
kang terkorek taik kucing pulak..
ekekekekk

Nazifa said... [Reply to comment]

auwww.kalo jupa emas jgn lupa share ye

emieysandra said... [Reply to comment]

auuuww! nak korek pasir same2 ler..hihikk :P

Arif Aiman said... [Reply to comment]

err...kak cik boleh nyanyi kah..? kompius kompius :D

apik pehe said... [Reply to comment]

hehehe..pakai unifi la mek

zuera said... [Reply to comment]

mish korek pasir..bile da jumpe emas pgl zue tau..hehehehe...

YOUsoF said... [Reply to comment]

Lepas ni kalau nak berduet boleh la ajak Usop sekali ye.. ;D



Heheh ada pengajarannya tu, cth :

-Jimatkan karen.
-Masa boleh diluangkan untuk buat kerja rumah dll.

cheqwa said... [Reply to comment]

cheqwa pakai wireless uia je...~haha

~Nana 귀여운~ said... [Reply to comment]

misti mengang an an an...

gi,korek pasir nak cari emas ek? kalau terjumpe raksasa bgtau tau..hakhak

emy|farid said... [Reply to comment]

nak korek emas gak la, hehe

m!3yr4h_LolLy said... [Reply to comment]

mieyrah nk bace entry mish. hee. cepat update !

Woofer Storm said... [Reply to comment]

asal kedekut sngt jihah,pasang unifi je trus..nuff kan ada??heheee

alif haris said... [Reply to comment]

korek2 pasir jupa taik kucing hahaaha :D