Saturday, September 3, 2011

Hoi, Jangan Nak Raya Sangat La!!

blog sampai terabai.
langsung tak update entry
dashboard Mish tu asyik dipenuhi dengan entry-entry lama.

ish! perasaan nak mengamuk makin berleluasa. mana taknya. bila Mish dah dapat tenet, konon nak blogwalking, nak g berkomen-komen. alih-alih tak de sape nak layan. orang ganu cakap, "sebek sekor" haha. macam kasar sikit kan. tapi bes apa sebut dia. sssebbek sekor. 

layann~

mana la blogger-blogger ni semua beraya eh. adoi. banyak pulak saudara mara dan sahabat handai kamu ye. jelesssss sangat kuat berbau diayat itu. ada bau tak? tak de bau means..erk..ntah. (nampak sangat nak merapu tapi ntah hape-hape kan?booo...)

serius Mish jeles buat mereka yang beraya sakan. sob sob. beginila nasib orang yang tak de ramai sedare mare. hargai la mereka yang.....again. tak tau nak cakap apa.

nampak kan Mish memang blank. tapi gatal nak update. dengan harapan, kepada blogger-blogger yang sakan beraya kat luar tu, mai la beraya ngan kite pulak. kite tunggu ni tau. kita rindu la nak beraya sampai lebam ngan korang-korang. kite bosan sebenarnya. pasai pe korang-korang tak hupdate?

cepat la mai update. lagi sehari Mish conquer internet nih. nanti dah balik Simpang Pelangai, no internet...damn betul la...ish. hahha. terkasar pulop. opss!

udah-udah la beraye noo....ingatlah Mish tersayang. haha. booo..!

psst~
sekali lagi, tajuk entry nampak nak kelas aje. 
:P

6 comments:

~Nana 귀여운~ said... [Reply to comment]

haha....sama la kitew, x de ramai sedare...

;p

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

mish..story laa pasal raye pertama.>!!!!

Arif Aiman said... [Reply to comment]

heh~~

hehehe XD

chemay said... [Reply to comment]

same laa.
kat dashboard semua entry lama2 je dah.
mane entah hilang blogger2 nie

muhamad hanif said... [Reply to comment]

aku dah abes raya dah !!


ahahahahah

alif haris said... [Reply to comment]

ahahhahaha .. alif ingat mish !! ^^