Thursday, September 22, 2011

Mencari Waktu Yang KOSONG

bila dah kerja ni terasa la sikit beban nih. totally different ngan zaman praktikal. zaman belajar lagi la lain. kalau dulu orang marah kita, kita kena diam. orang suruh kita, kita kena angguk je. orang buat apa-apa kita kena redha je.

tapi sekarang, oh man. i tak benarkan semua tu.

orang marah-marah ai, ai menjawab la beb. ape kes lu nak marah-marah gua bai. dah ai buat benda betul. lu jangan sesaje nak datang putar belit cerita eh. lu tu tak buat keje. mana lu tau. hek eleh...lu ngan gua, sama saja beb. berlagak bosss konon. tuih. haha.

sekarang ni masa yang sangat stress. mentang-mentang ai budak baru. ingat sesuka hati la nak guna-gunakan ai. haha. wat a damn la orang tua ni. macam la dia tu bos ai. puih puih. huhh..cool Mish..cool. T_T

hujung minggu ni, insyaAllah nak lepaskan stress kat Seremban. jom main bowling sama-sama. haha. minggu depan dah kena pergi kursus Seminar Penolong Pegawai Farmasi kat Bukit Gambang Resort City. hehe. syok syok. tak sabar nak kuar dari klinik nih. yeehaaa..!!

bila ntah free nih. nak naik KL lepak-lepak ngan geng-geng blog. sob sob. kawan-kawan, sabar ye. nanti ai jumpa u olls..

psst~
just entry untuk tenangkan hati sendiri. bye semua.

12 comments:

muhamad hanif said... [Reply to comment]

errr.. aku pun baru update pasal kesibukkan kerja.

hahahahaha.

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

alorh..nk trun Sremban ke??
i malas la plak nk blk minggu ni..hehe

diana said... [Reply to comment]

sapa marah mish??
meh akak nak cubit perut dia..:P

padin said... [Reply to comment]

lempang je orang tua tu abes cerita..

Hana Soffelia said... [Reply to comment]

Bukti Gambang Resort City? dah dekat tu dgn Hana. Meh la singgah kt tempat kerja Hana ye, tepi highway je.. :-p

Suara Kalbu said... [Reply to comment]

Awak tumbuk je hidung dia Mish.. biar kepek idung dia hahahahahahah

Jahat tak akak ?

apik pehe said... [Reply to comment]

kiter same mek..tengah tensen gak ni..hehehe

nazirulhazwan~ said... [Reply to comment]

den kerje tak tensen pon;p

siti kektus said... [Reply to comment]

hehee. masa belajar lah paling best kan. ;)


bowling? jom2. haha ;p

Wanie said... [Reply to comment]

kalau wanie skang ni nak keje cepat2..fokus je keje dulu mish..nanti mintak la cuti..wat reunion kat pulau ke..duit kan dh byk time tu..hehe..baru berbaloi2..

Woofer Storm said... [Reply to comment]

bestnya dia dpt p kursus,kita ntah bila dpt nak kuar dari tmpat keja yang gila ni..heheeee

alif haris said... [Reply to comment]

kerja mish .. biasa lah tu kan sabau je la ye :)