Thursday, September 8, 2011

Saya Blogger Yang Kurang MESRA dengan KUCING

haip haip. buat pencinta kucing sila la jangan melatah okeh. jangan duk simpan dendam nak bunuh Mish atau tikam Mish dari belakang hanya kerana kucing yang Mish tak berapa nak mesra.

setidakmesra Mish pun tak de la sampai nak bunuh kucing. tak de la niat nak pijak kucing dengan tapak kasut tumit tinggi 16 inci sebab Mish pakai wedges je. wedges tak bahaya. haha..ayat baik takut pencinta kucing mai serang Mish. haha.

kurang mesra dengan tak suka tu lain maknanya okeh. tak suka dengan benci tu pun lain maksudnya. kalau nak tau pi tanya A. Samad Said sendiri. dia pakar bahasa. haha.

kalau tengah-tengah makan kat warung, lepas tu kucing datang. sumpah, time tu ada la jugak rasa nak membenci sampai kaki rasa nak kick je. tapi akal masih waras. buatnya haku kick lepas tu dia cakap kaki ku. habes la kurang sikit saham.

so, biasanya Mish halau je. main jauh-jauh ye kucing. sayangilah nyawa anda. haha.

Mish suka kucing. serius! (sambil buat mata bulat dan eksaited nak suh korang percaya). suka tengok gambar-gambar kucing. suka tengok kucing geli-geli bila digeletek. tapi kalau nak Mish geletek. ops! sorry la. i seram. hehe.

see?kucing comel kan.

  1. tak suka bulu dia yang suka melekat bila dia duk atas sofa. habis montot penuh ngan bulu kucing. ish..habes seluar. haha.
  2. lepas tu kucing yang kat tepi jalan tu selalu berak merata-rata. macam si Semut ni jugak. bau ehem-ehem tu dah la busuk. aiya...pengsan 5 saat. paling dia suka berak kat pasir depan umah tu. busuk la wei..adoi.
  3. lepas tu kucing ni suka gaduh. ohmai! suka beno dia gaduh time kol 1 2 pagi. ish. manusia nak tidur la time tu wahai kucing. lepas gaduh siap kencing merata pulak tu. erk..>.<
  4. okeh. dah tak nak cakap dah. sebab Mish nampak peminat kucing pegang kapak nak tetak kepala lutut ai. auww!!
hehe..semua ni just Mish punya perkongsian je. tak bermakna kalau Mish jumpa kucing Mish sepak ke apa. Mish buat bunyi syuh syuhh je. Mish teruja bila tengok lelaki suka kucing. auww. sangat penyayang. tapi tak mo buat laki. sebab nanti dia bela kucing lam umah. hehe. 

26 comments:

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

uit2..pasni meet up kite make sure tempat yg boleh jmpe kucing k..hahaha...

u're different from me..hikhik..but still..we're frens..muahhh2

❤ eyeme ❤ said... [Reply to comment]

woot wooott..neighbour ieyla dtgsini..hahaha...dulu pun x suka kucing tapi skrg tidak lg..=D

muhamad hanif said... [Reply to comment]

dlm banyak2 kucing, aku suka satu je. Doraemon. AAHAHHAHAHAHA


kemsalam si semut tu yaa.

padin said... [Reply to comment]

aku pantang kalau kat kedai makan kucing naik atas meja.. padahal makan nasik goreng je bukan dia makan pun nasik tuh.. memang kena penyepak la jawabnya kucing camtu.. kejam.. hmm

FasiHaH SupiaN said... [Reply to comment]

rumah sy ade kucing...isk3

iPai said... [Reply to comment]

tak pe mish, saya perasan, kucing sangat suka kepada orang takut kucing .. hehe .. yag peliknya, kucing ni cam tau2 je orang tuh takut dgn dia ..

Cik Aish said... [Reply to comment]

hehehe...tu la..aish lak mmg syg gila kat kucing..mmg bulu byk kat baju nih ha..tp sbb syg, tahan kan aje.. :D :D

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

hak9! oke2 da tahu klmahan mish...nty nk bg mish kucen ahhh

ninie_azriena said... [Reply to comment]

wahhh!!! makin kita tak sika makin kucing ni suka dekat2..selalu kena cmnie masa kat kedai makan..

kawan ninie yg giler kan kucing, kucing tu takmo plak usik dia..tapi ninie yang tak berapa nak mesra dgn kucing ni plak yg terpilih..=____=

Ariannalissa82 said... [Reply to comment]

Tak suka or tak mesra tak aper Mish...Yang penting tak dera tak aniaya...

missSenget said... [Reply to comment]

syuh2 je ke???


sopan sgt tu..x sangka u sopan macam tu~.. :P

norshila ibrahim said... [Reply to comment]

sy pun kurang mesra ngn kucing....

~Nana 귀여운~ said... [Reply to comment]

saya suka kuching bukan kucing..hahhaha :D

Solihin Zubir said... [Reply to comment]

sy suka kuceng.. woahh.. teruja tak? ;-p

sy ada bela 2 ekor kucing jantan kt umah.. asyik nk gaduh je bila.. so terpaksa kurung salah sekor ikut shift.. hehe..

syrupmasin said... [Reply to comment]

kucing buat sup pon sedap :P

Nazifa said... [Reply to comment]

sy dtg bwk parang nie :P

Suara Kalbu said... [Reply to comment]

Mana ,, mana budak yang tak suka kucing tu ?

** sambil asah parang tumpul laju laju

nazirulhazwan~ said... [Reply to comment]

xleh team la kite.hee

ishiko said... [Reply to comment]

err... saya xbleh pegg kucen pun..
sentuh siket2 bulah la.. hehee

chemay said... [Reply to comment]

kuceng kat rumah chemay.
bulu dia tak gugurr...
sebab pergi cucuk tiap2 bulann
:)

alif haris said... [Reply to comment]

hahahahah .. kuceng la best mish :)
tp ade jugak keturunan kucing yg jahat .. memang buat panas je .. pengotor, kuat mkn, tak mesra alam .. huhu .. rasa nk buang kat pasar mlm je..

apik pehe said... [Reply to comment]

hahahha..macam2 la..kuceng je pon..haishhh..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to comment]

akak suka tgk kucing tapi tak suka bulu kucing

Wanie said... [Reply to comment]

sy pn bukan MESRA kucing, jadi takot ngan kucing..xtau la nape..huhu..tp same la ngan mish bukan maksud benci kucing..

khairul said... [Reply to comment]

sy suka kucing..mana tau kan..kucing yg kita benci tu akan tolong kita d akhirat kelak

laskar pelangi said... [Reply to comment]

werkkk!!! mesti penakut dengan meowww nie..anda memang pengrugi! haha