Monday, September 5, 2011

My Moody Monday #1

siapa la yang rajin nak kerja selepas seminggu bercuti kan. bercuti kat kampung pulak tu. makan makanan yang umi masak, sembang-sembang ngan adik beradik sendiri. gurau-gurau apa semua. sekali tetiba bangun tidur di pagi Isnin yang jelita ni, erk..><

everything is over.

cuti dah habis. masa untuk membanting tulang. haha. macam pesawah lak bunyi membanting tu kan. tapi ini lah hakikat ok. sangat-sangat tak suka kerja. tapi sangat-sangat suka gaji. haha. boleh macam tu? pui, suh bapak kau bukak kompeni sendiri ye Mish.

malassss!!

satu perkataan yang mudah sangat keluar kalau orang tanya, "apa yang anda rasa pada hari ini?"
jawapannya, MALAS.

malas bangun pagi.
malas nak iron uniform. 
(dulu benci giler kerja yang beruniform.)
malas nak jalan kaki pegi klinik.
malas nak packing ubat.
malas nak kerja.
malas nak berhadapan ngan patient.
malas semuaaaa!!!

dan semoga dengan malas ini hidup ku akan kaya raya 7 keturunan. bolehkan? konpem-konpem tak boleh. hidup ni realiti. wake up. wake up.

kesimpulan yang perlu korang simpulkan is, mood beraya tak habis lagi..T_T

17 comments:

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

nuru pon mls da nk smbung study ahahahha

Solihahazahar said... [Reply to comment]

sokong sangat2. rasenye raye thun ni singkat bebeno :D

.: iEyLa :. said... [Reply to comment]

giler malas nak keje ni yunk..
jom balik g raye nak??haha

apik pehe said... [Reply to comment]

huhu..same la kiter mek

khairul said... [Reply to comment]

boringnya kerja arini !!!!!!!!!!!

Bulan said... [Reply to comment]

alahai...i pn moodymonday gak nie.

malas nk pack brg blik uia :(

diana said... [Reply to comment]

lepas kerja terus pi beraya la mish..;p

muhamad hanif said... [Reply to comment]

malas sgt pun tak elok tauuu.



AHHAHAHAHAH

adwafarahin said... [Reply to comment]

uit jgn mls2!

emieysandra said... [Reply to comment]

huhu..sme r, xready ag nk msuk kelas nih..huhu, mish kerja kt ne ea?

iszieylyanziy said... [Reply to comment]

pat la cipta unat malas mish! hehe :P

MIMIE AIZA said... [Reply to comment]

mintak MC je tadi. ehehe

~Nana 귀여운~ said... [Reply to comment]

huhu, selamat bertugas :)

syrupmasin said... [Reply to comment]

hai malas :P

YOUsoF said... [Reply to comment]

Sama² kita cari perkataan tu RAJIN tu ok Mish!.. ;)




Jangan malas sangat dengan kerja, kang bos malas nak bagi gaji awal kat kita susah jadinya.. hehe

iPai said... [Reply to comment]

all the best cik najihah .. kerja yang terbaik ye ..

bila kera dgn orang ni kena pulun lebih sikit n banyak2 senyum ..

alif haris said... [Reply to comment]

hao orang yg beruniform haha :D

sila jgn malas2 ..^^