Sunday, September 4, 2011

Heading Back To BENTONG!

huarghhhh!!!!!
(sila baca dengan nada yang kuat ala-ala Hulk nak mengamuk okeh..)

malasnya nak gerak balik esok hari.
penat nya..
Ahad sampai kat Bentong.
Isnin dah stat keje.

oh mai! sekejapnya masa berlalu. rasa macam baru semalam mintak sign cuti ngan bos. haha. pape hal pon. esok nak gerak balik awal pagi. harap-harap perjalanan esok lancar.

amin~

kalau jalan jauh musim tak puasa macam ni seharusnya memerlukan kos yang tinggi sikit kan. sebab kalau berenti tu paling koman nak jugak beli mineral water. walhal dalam kereta dah ada air Tropicana Twister. kot celah mana pun mesti nafsu nak membeli dan nafsu nak memakan tu ada. hoho. kawal nafsu anda ok.

kalau memandu perut kosong pun tak best jugak kan. huhu. seiring dan sejalan lah nafsu dan perut anda ok. dah macam penyampai radio ayat Mish kan. adeh.

7 comments:

chemay said... [Reply to comment]

bentonggg.?
dua jam je dari tempat chemayy.
nak pergi melawat mish laaa
:P

nuruashia ♥ said... [Reply to comment]

olololo..comey jep mish ni..take care tau..

Bulan said... [Reply to comment]

selamat bekerja yunk!

~Nana 귀여운~ said... [Reply to comment]

kalau memandu terlalu kenyang gak x best gak....kang ada yang rasa ngantuk pulak..huuuhu

ishiko said... [Reply to comment]

dah tergolek saya sampai kat kampus ni.. haishh

alif haris said... [Reply to comment]

mish .. selamat pulang ye :)

syrupmasin said... [Reply to comment]

selamat keje2 :D